X1X4 Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) Ik heb een vraagje: Ik ben al heel lang bezig met die territorium glitch maar het lukt me niet . ik heb het spel uitgespeeld en alle territoriums kan iemand mij helpen???????????????????????????? Bewerkt: 14 april 2008 door Bling Afgesplitst van "Glitches & Bugs". Reageren
Bossinkje Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Blijven proberen,je moet gewoon eens heel lang gaan vliegen..Bij de een duurt het een kwartier,bij de ander een uur.. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Op de PS2 lukt het meestal sneller dan op de PC, vraag me niet waarom, want dat weet ik niet . Dus heb je het op de PC, zoja, kun je heel lang door blijven vliegen, ik was een half uur aan het vliegen, en toen had ik maar 1 deel in LV, dus het kan heel lang duren. Maar als je het op de PS2 hebt, dan heb je heel veel geluk Reageren
X1X4 Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Nee, ik heb hem op de PS2 ik ben vandaag ook al de hele dag bezig ik zat ook ongeveer een halfuurtje te vliegen toen dacht ik jah laat maar, maar op de site van wikigta stond dat je op de PS2 in een kwartiertje het al hebt Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Nee, ik heb hem op de PS2 ik ben vandaag ook al de hele dag bezig ik zat ook ongeveer een halfuurtje te vliegen toen dacht ik jah laat maar, maar op de site van wikigta stond dat je op de PS2 in een kwartiertje het al hebt Huh, Heb je een andere versie dan de andere PS2's? Reageren
Bossinkje Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Neem eens die privéjet, die blijft zelf in de lucht.. Dan kun je ondertussen een uurtje iets langer gaan doen,misschien dat je dan iets meer hebt.. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) Een half uurtje is ook niet echt veel. Het kan verschillen per persoon. De een heeft er een uur voor nodig en de andere heeft er een dag voor nodig. Overigens, ben je er wel zeker van dat je niet over de platinum PS-2 versie beschikt. Op deze versie van GTA:SA is deze glitch verwijderd... Bewerkt: 14 april 2008 door GTA-fan2 Reageren
Hackman Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Die versie heb ik hij waarschijnlijk ook... Reageren
X1X4 Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Een half uurtje is ook niet echt veel. Het kan verschillen per persoon. De een heeft er een uur voor nodig en de andere heeft er een dag voor nodig. Overigens, ben je er wel zeker van dat je niet over de platinum PS-2 versie beschikt. Op deze versie van GTA:SA is deze glitch verwijderd... hoe bedoel je de platinum PS-2 versie??? Reageren
Hackman Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 De platinum versie heeft een zilveren hoes... Reageren
Jay; Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Een half uurtje is ook niet echt veel. Het kan verschillen per persoon. De een heeft er een uur voor nodig en de andere heeft er een dag voor nodig. Overigens, ben je er wel zeker van dat je niet over de platinum PS-2 versie beschikt. Op deze versie van GTA:SA is deze glitch verwijderd... hoe bedoel je de platinum PS-2 versie??? De Platinum voor de PS2-Versie is een speciale versie die word gemaakt als ze game goed verkocht word. Hierin zijn vaak dingen geschrapt. Controleer dus of er 'Platinum' op de hoes staat. Reageren
X1X4 Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Een half uurtje is ook niet echt veel. Het kan verschillen per persoon. De een heeft er een uur voor nodig en de andere heeft er een dag voor nodig. Overigens, ben je er wel zeker van dat je niet over de platinum PS-2 versie beschikt. Op deze versie van GTA:SA is deze glitch verwijderd... hoe bedoel je de platinum PS-2 versie??? De Platinum voor de PS2-Versie is een speciale versie die word gemaakt als ze game goed verkocht word. Hierin zijn vaak dingen geschrapt. Controleer dus of er 'Platinum' op de hoes staat. jah ik heb inderdaad de platinum versie Reageren
JasonStatham Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Dat betekend dus dat je van deze glitch geen gebruik kan maken. Deze glitch is op de PS-2 PLT versie verholpen. Het heeft dus geen zin om nog te vliegen... Reageren
X1X4 Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2008 oke dat is k*t maarjah dank je wel voor je hulp Reageren
Bossinkje Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Heb je dus voor niks al die moeite gedaan.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.