Jump to content

Territorium glitch

Recommended Posts

Geplaatst:
Heb je dus voor niks al die moeite gedaan..

Tjah, je moet altijd eerst goed op de kaft letten voordat je dat soort dingen die :schater:

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb de PC-Versie en ben ook bezig met deze glitch te "activeren". Inmiddels heb ik, na ongeveer een half uur a drie kwartier vliegen twee gebieden erbij gekregen in Red County. Echter, nu na 3 uur vliegen, heb ik buiten die twee gebieden niets extra's gekregen. Moet ik me na een tijd laten neerstorten o.i.d. Of een andere kant opvliegen?

Mvg,

Feye

Geplaatst:

Op de PC versie van SA werkt deze glitch niet zo goed als op de PS2. Je moet dus gewoon door vliegen naar de rand van de map en even wachten. Soms komen er veel gebieden, soms weining. ;)

Geplaatst:

Ok, dan ga ik weer verder met wat ik aan het doen was.

Dus het kan dat als ik dood ga en de volgende keer weer opnieuw ga vliegen, dat er dan plotseling meer gebieden bij komen?

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Ja, als je ver weg vliegt en je laat je dood gaan zul je als je bij het ziekenhuis bent meer gebieden zien. ;)

Geplaatst:
Heb je dus voor niks al die moeite gedaan..

Tjah, je moet altijd eerst goed op de kaft letten voordat je dat soort dingen die :schater:

Ja,maar als hij dat van te voren niet wist. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...