Unmountable Tijmen Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Heb je dus voor niks al die moeite gedaan.. Tjah, je moet altijd eerst goed op de kaft letten voordat je dat soort dingen die Reageren
cj101 Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 maar ik heb ook de platinum versie en ik soms ook vagos bij unity station en soms ook niet hoe kan dat dan Reageren
MartyCeha Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Omdat dat vóór de missie Los Desperados van de Vagos is. Reageren
Feye Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Hallo, Ik heb de PC-Versie en ben ook bezig met deze glitch te "activeren". Inmiddels heb ik, na ongeveer een half uur a drie kwartier vliegen twee gebieden erbij gekregen in Red County. Echter, nu na 3 uur vliegen, heb ik buiten die twee gebieden niets extra's gekregen. Moet ik me na een tijd laten neerstorten o.i.d. Of een andere kant opvliegen? Mvg, Feye Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Op de PC versie van SA werkt deze glitch niet zo goed als op de PS2. Je moet dus gewoon door vliegen naar de rand van de map en even wachten. Soms komen er veel gebieden, soms weining. Reageren
Feye Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Ok, dan ga ik weer verder met wat ik aan het doen was. Dus het kan dat als ik dood ga en de volgende keer weer opnieuw ga vliegen, dat er dan plotseling meer gebieden bij komen? Alvast bedankt! Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Ja, als je ver weg vliegt en je laat je dood gaan zul je als je bij het ziekenhuis bent meer gebieden zien. Reageren
Feye Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Bedankt GhostRider, hoewel je wel van de verkeerde voetbalclub supporter bent Reageren
Bossinkje Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Heb je dus voor niks al die moeite gedaan.. Tjah, je moet altijd eerst goed op de kaft letten voordat je dat soort dingen die Ja,maar als hij dat van te voren niet wist. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.