Black Admiral Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) Ik kom niet verder bij de BMX-Callenge, om precies te zijn bij de half-pipe rechts-achterin. Ik kom nooit de 'stijger' op binnen de tijd. En hij is te hoog om te 'hoppen'. Kan iemand mij helpen? Bewerkt: 14 april 2008 door Black Admiral Reageren
Gino99 Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Ik kom niet verder bij de BMX-Callenge, om precies te zijn bij de half-pipe rechts-achterin. Ik kom nooit de 'stijger' op binnen de tijd. En hij is te hoog om te 'hoppen'. Kan iemand mij helpen? Hmm..Misschien kan het helpen om op de W te klikken (PC) of de X (Ps2).Als je dat knopje snel op en neer tapt komt er vanzelf genoeg snelheid en zo zou je misschien kunnen halen Mvg, Gino99 Reageren
Black Admiral Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Puik plan, ik ga het proberen! Reageren
Black Admiral Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Ik heb het geprobeerd, ik ga wel de lucht in, maar ik kom gewoon niet ver genoeg. Verticaal gaat het prima, maar ik kom niet op dat 'platform'. Ik heb ook geprobeerd het te halen door een Perennial eronder te zetten, en dan te 'hoppen', maar dat lukte ook al niet. Heeft iemand nog andere tips? Reageren
cj101 Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 als je in de lucht bent naar voren leunen Reageren
Black Admiral Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2008 De eerste keer lukte het bijna, ik weet niet of het toeval was, ik ga het in ieder geval nog een paar keren proberen. Goede tip! Reageren
steintje Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 als je in de lucht bent naar voren leunen hoe leun je naar voren met k? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 hoe leun je naar voren met k? Nee, door het pijltje omhoof in te houden zul je naar voren leunen. Op de PS2/Xbox moet je de joystick naar voor duwen. Reageren
Hackman Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 geen idee wat k betekend maar met de ps2 doe je R3 naar voren met de PC doe je dat met 9... Reageren
steintje Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 hoe leun je naar voren met k? Nee, door het pijltje omhoof in te houden zul je naar voren leunen. Op de PS2/Xbox moet je de joystick naar voor duwen. oke bedankt Reageren
Black Admiral Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Ik gebruik altijd 'Z' en 'X'. Reageren
Black Admiral Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Het is me al gelukt! Ik heb gewoon een Packer ervoor gezet, en ben erop gefietst! Maar in ieder geval bedankt voor de tips! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.