steve6972 Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Zoals in de titel, al vermeld staat, is mijn vraag,.... kun je in de map editor, van MTA, ook voertuigen plaatsen. Ik ben aan het zoeken geweest, maar kan ze niet vinden. Ik weet dat ze er zijn,dat zie je bij windows verkenner, en je kunt met verschillende voertuigen een race testen, maar verder kom ik niet. Gr steve Reageren
Simbad De Zeeman Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Nee je kan inderdaad geen autos neerzetten. Ja alleen als spawnpunt voor de race. MTA is bezig met een nieuwe map editor voor de nieuwe versie van mta en daar zul je zowiezo auto's mee kunnen plaatsen en nog veel meer! Reageren
Twinsen Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Nee je kan inderdaad geen autos neerzetten. Ja alleen als spawnpunt voor de race.MTA is bezig met een nieuwe map editor voor de nieuwe versie van mta en daar zul je zowiezo auto's mee kunnen plaatsen en nog veel meer! klopt het dat je (straks) peds kan laten rond lopen in je sa mta server? Reageren
Simbad De Zeeman Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 (bewerkt) Dat klopt. je moet dan een script schrijven die hun bestuurt en hun acties laat maken. Er zullen vast wel mensen zijn die een script voor ped's schrijven en die op de mtabeta.com site zetten zodat je ze kan downloaden. Het is dus wachten op MTA:San Andreas (DP3) Bewerkt: 15 april 2008 door Simbad De Zeeman Reageren
steve6972 Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Nee je kan inderdaad geen autos neerzetten. Ja alleen als spawnpunt voor de race.MTA is bezig met een nieuwe map editor voor de nieuwe versie van mta en daar zul je zowiezo auto's mee kunnen plaatsen en nog veel meer! Oke, dat is jammer, want ik wou in een loods +/- 10 auto`s, en 10 motors netjes plaatsen, die gebruikt kunnen worden, op een stuntplek. Is er een makkelijke manier, om dat te doen. Ik weet dat je met /save, een plek kunt vastleggen, maar dat werkt voor èèn voertuig. Reageren
Simbad De Zeeman Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Uh nee hoor. als je gewoon nog een auto spawnt en /save doet dan staat die erook op. je kan ook met die zelfde auto op meerdere plekken parkeren en dan /save doen. dan slaat ie ook meerdere coordinaten op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.