Jump to content

gta.exe foutmelding

Recommended Posts

Geplaatst:

ik dacht, auto's vervangen met IMG tool gaat altijd goed, dus ik heb er 4 achter elkaar gedaan, nu start mn spel niet meer... Tijdens dat laad-balkje sluit ie af met een gta.exe foutmelding.

zou het kunnen liggen aan dat ik de carcols etc niet goed heb vervangen? Nee toch, het moet toch aan die .dff en .txt bestanden liggen die je download

Geplaatst: (bewerkt)

Het kan altijd zo zijn dat er één auto is die niet goed werkt. Deïnstalleer de auto die je voor het laatst in je spel hebt geplaatst, en het probleem zou verholpen moeten zijn. Als dat niet werkt, kun je het beste gewoon Gta San Andreas opnieuw installeren.

Succes :tu:

Bewerkt: door tjerk
Geplaatst:

Na welke download liep hij vast, bij een van de auto's? Dan moet je de laatste auto die je geinstalleerd hebt even opnieuw installeren ;)

Geplaatst:

Misschien is dat nog niet eens de fout. Het kan ook aan een verkeerde versie liggen. Als je V1.01 of V2 hebt, waar grote kans op is als als je GTA San Andreas het laatste anderhalfjaar hebt gekocht, kun je niet modden. Er zal dan rechtsonder in het beginscherm V2.00 staan. Als er niets staat is het goed, als er V1.01 of V2 stond zul je moeten downgraden, dat kan simpelweg door deze patch te downloaden, hem op te starten, een paar keer op 'Next' te klikken, je GTA San Andreas-map te selecteren en vervolgens weer op 'Next' te klikken. Klik nog eens op 'Exit' om het programmaatje af te sluiten, en je bent klaar. Waarschijnlijk werken je modificaties nu wel. Succes :)

Geplaatst:

Het lag aan de Lamborghini LP640 die ik erin wou zetten ipv van de SuperGT

nu ik hem terug heb veranderd is ie weer goed.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...