Von-Helsing Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) FF LEZEN; Waar zou ik verder zo'n topics plaatsen? Ik weet het namelijk niet. :$ Op myn PS3. Ik heb gehoord dat je daarop kunt surfen. (?) Hoe doe ik dat en hoe kan ik dan via myn PS3 naar www.gtagames.nl Moet ik dan naar www browser ? En dan ? Kunnen jullie mij uitleg geven ? Ik waardeer dit serieus! Ciao Bewerkt: 14 april 2008 door Mematox Reageren
Biocount Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 FF LEZEN; Waar zou ik verder zo'n topics plaatsen? Ik weet het namelijk niet. :$ Op myn PS3. Ik heb gehoord dat je daarop kunt surfen. (?) Hoe doe ik dat en hoe kan ik dan via myn PS3 naar www.gtagames.nl Moet ik dan naar www browser ? En dan ? Kunnen jullie mij uitleg geven ? Ik waardeer dit serieus! Ciao Dan druk je START in. Dan type je de url in. Zodra je op gtagames.nl zit even Select drukken zodat je hem in je favorieten kan toevoegen Zelf heb ik google als start site. Dus als ik internet explorer aan doe dan laad ie meteen google. Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Dit is wel even belangrijk dus moet ik posten zodat mijn bericht even vooraan komt te staan. Sorry hiervoor! Ciao Reageren
Biocount Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Dit is wel even belangrijk dus moet ik posten zodat mijn bericht even vooraan komt te staan.Sorry hiervoor! Ciao Zou gewoon even wachten voortan er reageert altijd wel iemand. Mocht je meer vragen hebben over de ps3 stuur ander maar Prive bericht naar me. Heb me ps3 al sinds ie uit is in europa dus weet er vrijwel genoeg van inmiddels. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.