dublix Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2005 weten jullie nog een paar interessante plekjes in SA waar je lekker kan crossen met een auto of motor? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2005 (bewerkt) ja check dit maar eens http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...ct&inhoud=jumps oftewel www.gtagames.nl FAQ walktrough collectebles unique jumps hier staan een paar heeele toffe, en een paar leuke #57 is mijn favoriet, met nitro ga je super ver @ moderators B) heb ik tog een regel verbroken door reclame te maken , maar in jullie voordeel , ben ik nu goed of slecht B) Bewerkt: 7 februari 2005 door Pablo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 @ moderators B) heb ik tog een regel verbroken door reclame te maken, maar in jullie voordeel , ben ik nu goed of slecht B) Uiteraard mogen links naar alles wat met gtagames.nl te maken heeft wel! En verwijzen naar de walkthrough kan helemaal geen kwaad, daardoor komen er hopelijk wat minder dezeflde vragen :-) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
baszz Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 wat speel je eigenlijk vrij als je ze allemaal hebt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 ze zeggen dat niks is voor 100% is gewoon voor geld te verdienen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 ze zeggen dat niks is voor 100% is gewoon voor geld te verdienen ik snap nie wat gij wa gij bedoelt :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 unique stunt bonus dat is alleen voor geld niet voor procent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 aaaaaaaaaaaaaaahhhhhh ja gij legt da ook nie goe uit he <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 lees dan wat broken table zei Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dublix Geplaatst: 9 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 ne nee nee ik oek geen unieke stunt maar be gewoon op zoek naar interessante plekjes waar je lekker kan crossen met auto of boot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 ja dat is ook crosse maar dan freestyle nie da is toch ook goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 ne nee neeik oek geen unieke stunt maar be gewoon op zoek naar interessante plekjes waar je lekker kan crossen met auto of boot kun jij al in de woestijn gaa daar maar heen daar kun je goe crossenme een sandking Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dublix Geplaatst: 9 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 ik zit vast bij die klote missie madd dog of zo iets moet je hem redden voor dat hij naar beneden springt maar ik heb last van die bug die daar zit dus nu heb ik bijna alle sidemissies gedaan en al het andere maar verder dan die missie kom ik niet en ik heb geen zin om hem opnieuw te spelen ik vindt namelijk VC veel veel veel veel beter dan SA alleen het beeld al is stukken beter tevens de sfeer is ook veel beter, alleen hij is stukken kleiner. maar ja vandaar dat ik nu maar weer VC aan het Spelen ben en SA gebruik ik alleen als ik ff lekker wil crossen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 Nouja het enigste wat ik daar kan op zeggen is herbeginnen. Ik heb die bug ook gehad en ik ben ook herbegonnen. Zit niets anders op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.