Jump to content

Hoe begint GTA 4?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe begint volgens jullie GTA 4 :? ?

Ik denk dat Niko met een schip aankomt, en dan ziet Niko zijn neef (ben ff naam vergeten). Dan vertelt zijn neef een verhaal wat er gebeurt was toen Niko weg bleef.

Of begint het net als die andere GTA's?

Wil het graag van jullie horen!

Geplaatst:

LOL, Nico bleef niet weg...

Quote Wikigta:

Het verhaal draait om de Oost-Europeaan Niko Bellic, die op aandringen van zijn neef Roman naar Liberty City in de Verenigde Staten emigreert. Roman, die al eerder naar Amerika vertrok, stuurde zijn neef e-mails waarin hij vertelde dat hij het helemaal had gemaakt in Liberty City. Niko besluit het voorbeeld van zijn neef te volgen om ook de American Dream te beleven. Aangekomen in Liberty City blijkt dat Roman hem voorgelogen heeft: in plaats van een succesvol leven te leiden runt hij een vervallen taxibedrijf in Broker en heeft hij problemen met een aantal criminele organisaties.
Geplaatst:

Het is al min of meer bekend gemaakt hoe de game begint.

Het begint, dat nico aankomt met een schip, en van boord afkomt, word hij opgepikt, waarschijnlijk door zijn neef, zoals we zagen in het begin van de derde trailer, het lijkt mij dat dit uit een van de eerste scenes van GTA IV komt.

Verder is er nog grote onduidelijkheid over de introductie, alles zou duidelijk worden rond 29 april, wacht geduldig af, het is echter nog maar 15 dagen!

Geplaatst:
Hoe begint volgens jullie GTA 4 :? ?

Ik denk dat Niko met een schip aankomt, en dan ziet Niko zijn neef (ben ff naam vergeten). Dan vertelt zijn neef een verhaal wat er gebeurt was toen Niko weg bleef.

Of begint het net als die andere GTA's?

Wil het graag van jullie horen!

Ik zou het niet weten. En wil tot het heden gelukkig niet weten!:D

Maar zijn neef heet Roman;)

Groetjes,

MGT. ^_^

Geplaatst: (bewerkt)
Nog MAAR 15 dagen lol ik word gek

nog 14 dagen en 1 uur:D.. een beetje jammer dat ik op vakantie ben tot die vrijdag daarop.. ************ ZOOIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <--------------sorry ppf ik kan niet meer wachten..........................,,,,, nog steeds niet...........................................................

Bewerkt: door GTA-Sheep
schelden met ziektes hoeft van mij niet
Geplaatst: (bewerkt)

Nog 13 dagen en 16 uur en dan lekker GTA IV spelen :bier: En dan weten we het!

Bewerkt: door kevkeg
Geplaatst:

Dit is ondertussen het Grote aftel Topic geworden :schater:

Maar back to topic... Hoe begint GTA IV ??

Daar is maar 1 antwoord op: Steengoed :D:tu:

Geplaatst:

Nja, GTA IV begint heeeeeeel simpel.. :)

Je sluit je spelcomputer aan, controllers aanmelden, aanzetten, GTA IV in de DVD-tray...

:7:D

Geplaatst:
Nja, GTA IV begint heeeeeeel simpel.. :)

Je sluit je spelcomputer aan, controllers aanmelden, aanzetten, GTA IV in de DVD-tray...

:7:D

:klap::bonk::eten::Yme: Stuitert nu al achter z'n pc.... En flipt straks achter z'n console :Y:eten::bonk::klap:

Geplaatst:

Het is het leukste om zelf te ontdekken wat er gebeurd. net zoals het lezen van die die uitgegeven missies, als je eenmaal leest weet je al wat er gaat gebeuren :duh:

Geplaatst:
Nog MAAR 15 dagen lol ik word gek

als ik iets over gta4 zeg zegt mijn vrienden altijd oh hij is daar weer met zen gta4 omdat ze niet weten hoe GOED DIE GAME IS.

Behalve mijn vriend justin die hier ook lid is ook zot van gta4.Maar heeft geen ps3 maar hij bij mij spelen.srry voor offtopic.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...