Kloep Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Eindelijk weet ik nu hoe ik moet inblenden, en hier is mijn resultaat: Rates en tips plz Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Je wordt steeds beter Kloep! Alleen 1 ding is jammer, je moet het wapen ietsje feller maken. En het lettertype zie je bijna niet. Maar de 'titel' ziet er té goed uit . Probeer eens een rand. Die maak je door alles te selecteren en dan naar: edit, stroke te gaan. Veel succes. een dikke 7! Reageren
.Phobia Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 goed werk ^^ maar je moet niet overdrijven met inblenden ^^ wat ik ook zou aanbevelen is een andere font ( lettertype ) gebruiken iets dat beter bij je sig's past, en gebruik brushes voor je achtergrond want een kale achtergrond is nooit echt boeiend. toch een mooie 6,5 ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.