GTA-Sheep Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Naar aanleiding van deze banner boven het forum heeft Sheep er weer een verslaving bij (dank Joriz ) En je voelt hem al aankomen: daar wil ik graag een mooie signature en avatar bij gebruiken. Mijn idee is zoiets als mijn huidige signature (ben erg aan de schapen van RonaldVC gehecht) maar dan in oud-Griekse stijl. En er mag (helaas) geen streepje tussen GTA en Sheep. Type: Signature + bijpassende avatar Stijl: Grieks Grootte: óf 500 x 100 (mijn voorkeur) óf 450 x 150. Het geheel niet groter dan 80 kB Afbeelding: Schapen, grieks, zie banner voor voorbeeld. Andere oud-griekse afbeeldingen vanzelfsprekend ook prima Tekst: GTASheep (dus zonder de -) Rand: optioneel Kleuren: het plaatje of anders de beroemde blauw/witte tinten van Griekenland. Render (optioneel): optioneel Extra (optioneel): het geheel moet de oude Griekse sfeer uitstralen Edit: de avatar moet 100 x 100 zijn en niet groter dan 10 kB. Wil tenslotte geen moderator in mijn nek daar
GTA Haas Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Ik wil er graag een signature voor jou maken maar ik kan het helaas niet
2fast{0} Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Ik zou hem wel willen doen hoor. Maar als ik het goed begrijp wil je gewoon een signature ( en avatar ) met griekse schapen ? Of moet het een beetje afstammen van je nieuwe verslaving ?
Hackman Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 (bewerkt) Ik wil wel even iets proberen ik stuur hem zo snel mogelijk... 2Fast{0}, zullen we werk verdelen? ik avatar jij sig? Edit: Ik zie dat je al bezig bent Bewerkt: 15 april 2008 door hackman
GTA-Sheep Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Ik wist niet dat er zoveel animo was om een signature te maken. Want ook PM hebben diverse mensen zich aangemeld iets voor te fabriceren. Dank daarvoor iedereen . Inmiddels heb ik van Pennywise-The-Clown deze mooie signature per PM ontvangen (en die wil ik eigenlijk wel gaan gebruiken): Dus voordat jullie nu teveel werk gaan doen 2fast{0} en hackman, eigenlijk is het al af
Recommended Posts