Jump to content

auntie poulet en umberto robina


mr. bolink

Recommended Posts

Sorry dat ik zo vaak om tips vraag maar kan iemand wat tips geven voor de laaste missie van Poulet???

Bij het gebouw waar je op moet gaan staan, ligt een adrenaline-pill, pak deze en het spel zal zich veel langzamer afspelen, zodat je meer tijd hebt om je op je doelwit te concentreren. Schiet dan alle cubans zo snel mogelijk neer zodat als het busje met de volgende vier cubans komt je dan geen andere meer hebt. Schiet deze ook dood en er zal weer een groepje komen. Schiet als eerste de cuban neer met de Katana, deze is het gevaarlijkst. Veel succes! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mr. bolink

    25

  • cj101

    18

  • Hanni

    3

  • Hackman

    1

rijd rustig met de voodoo naar binnen en stop in de marker wacht even de anderen doen de rest wel een beetje en ga naar binnen schiet daar de gasten neer en plaats de 3 bommen begin boven en gebruik anders een sterk wapen en ren naar de poort en ga naar rechts toe en ren de trap op en het dak op en kaboom

Bewerkt: door cj101
Link to comment
Delen op andere websites

Hanni de laatste missie van de storyline heb ik al gehaald maar nu ben ik bezig voor de 100%

En cj101 ik heb hem gehaald want de eerste 2 keer zag ik de trap niet en net zag ik hem wel dus ik heb hem gehaald. Bedankt voor de hulp

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...