Unmountable Tijmen Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 (bewerkt) Is Flight simulator combat fight(ofzo) waardt om te kopen? Woops, Bedoel kopen Bewerkt: 16 april 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Is Flight simulator combat fight(ofzo) waardt om te downloaden? Ik heb 'hier' eenzelfde soort vraag gevonden op een ander forum. Daar wordt o.a het spel IL2 Sturmovik aangeraden als je het hebt over spellen van die categorie/prijsklasse. Mocht je het echt willen houden bij het vertrouwde Microsoft, dan heb ik hier een duidelijke review voor je. Op deze site hebben verschillende experts na het testen van de game een beoordeling van 8.1 gemiddeld gegeven. Uiteindelijk zul je zelf de beslissing moeten nemen, kopen of niet kopen. Want ik neem aan dat je het spel niet gaat downloaden. Dat is namenlijk illegaal :$. In ieder geval heb ik hier nog wat informatie gevonden over Flight Simulator III. Bol.com Microsoft.com Shopwereld.nl Succes met je keuze. Reageren
pilot Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Is Flight simulator combat fight(ofzo) waardt om te downloaden? Heb je ook Flight Simulator X? Reageren
Wesley Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Nouja, downloaden zal ik hier maar niet over praten, aangezien dat onder Warez valt, oftewel in gewoon Nederlands: Illegale Downloads. Maargoed, Opzich vind ik Combat FlightSimulator niet echt héél veel aan, zover ik weet zijn de graphics ook niet perfect, als ik jou was zal ik gewoon gaan kijken naar Flight Simulator 2004/ X, aangezien het daar easy is om vliegtuigen in te zetten, en de multiplayer mode is leuk, zo kun je o.a. ook dogfights uitvoeren. Maarja, kijk een beetje op Youtube, en bekijk of het jou wel bevalt. Reageren
Jorair Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Als je een flight simulator wil waarin je anderen moet neerschieten, zou ik ook voor IL-2 Sturmovick forgotten Battles gaan (Met alle uitbreidingen erbij (wat aan te raden is) heet het IL-2 1946). Het is gewoon een prachtige game, met de meest realistische bewegingen dat ik van een combat flightsim heb gezien . Als je niet op schieten let, maar gewoon wat wil vliegen. Dan moet je zeker voor Flight Simulator X gaan (of FS 2004 als je niet zo'n goede pc hebt). Prachtige graphics en je kan vele gratise add-ons downloaden . Maareuh, downloaden valt onder Warez... Reageren
Wesley Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Als je niet op schieten let, maar gewoon wat wil vliegen. Dan moet je zeker voor Flight Simulator X gaan (of FS 2004 als je niet zo'n goede pc hebt). Prachtige graphics en je kan vele gratise add-ons downloadenMaareuh, downloaden valt onder Warez... Freeware valt niet onder Warez. Reageren
X-Zero Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 (bewerkt) Als je anderen wil neerknallen uit de lucht moet je alles vergeten wat hier gepost is en voor Lock on gaan. Die zijn als enige gelukt om een goeie Air-Combat simulator te maken. Bewerkt: 19 april 2008 door X-Zero Reageren
Jorair Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 (bewerkt) Als je anderen wil neerknallen uit de lucht moet je alles vergeten wat hier gepost is en voor Lock on gaan. Die zijn als enige gelukt om een goeie Air-Combat simulator te maken. Of om het kort en overzichtelijk te houden : Vliegen + schieten: W02 gefixeerd: IL-2 Sturmovik Hedendaags gefixeerd: Lock-On Vliegen: FS X Je moet je keuze maar bepalen naar de hand van je vereisten Bewerkt: 19 april 2008 door Jorair Reageren
jurgen1 Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 dus conclusie fsx in geen combat sim Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.