Sjorszzz Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 (bewerkt) Hoe lang denk je er zelf over te doen om GTA IV uit te hebben uitgespeeld. Ondanks dat het spel nog niet uit is denk ik wel hem binnen 1 week te hebben uitgespeeld. vanaf de 29ste gezien dan he..... Maar wat denk jij zelf? Edit ik bedoel niet 100% uitgespeeld maar gewoon alleen de storyline. Bewerkt: 15 april 2008 door sjors12345 Reageren
martijnn Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Ik doe het gewoon op mn gemak, ondertussen wat sightseeing, kijken hoe de wereld leeft daar. En wat missies doen ondertussen. Reageren
smarties Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Ik weet het niet, speel nooit de gehele story line in 1 keer helemaal uit. Ik zie vanzelf wel wanneer de credits voorbij komen. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 In het feitentopic staat inmiddels al bijna een jaar lang dat het minimaal 100 uur zou duren om het spel uit te spelen. Je vind het exacte bericht hier. De storyline zelf zal ik rond de, ehm... shit ik heb geen PS3 . In ieder geval, wanneer hij op de pc uit komt, zal ik er een week of vier over doen denk ik. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Ik doe het gewoon op mn gemak, ondertussen wat sightseeing, kijken hoe de wereld leeft daar. En wat missies doen ondertussen. Precies. Ik zou geen inschatting kunnen geven.... Missies doen... Beetje klooien... Geen idee hoelang (in dagen) ik erover doe.... Maar als ik de credits voorbij zie komen ben ik van 1 ding overtuigt... Dat het veel te snel is dat ik het heb uitgespeeld en dat de main storyline veel te kort duurt Reageren
martijnn Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 En dan beginnen we weer opnieuw, net als San Andreas ben ik nu weer voor de zoveelste keer aan het uitspelen. En het is geweldig keer op keer. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2008 (bewerkt) Als het echt minimaal 100 uur duurt dan zal het mij ook niet lukken in 1 week denk ik. Maar 1 ding wat ik wel zeker weet is dat ik niet rustig aan doe want ik ben daar veelste nieuwschierig voor. Bewerkt: 15 april 2008 door sjors12345 Reageren
LangeDraak Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Als het echt minimaal 100 uur duurt dan zal het mij ook niet lukken in 1 week denk ik.Maar 1 ding wat ik wel zeker weet is dat ik niet rustig aan doe want ik ben daar veelste nieuwschierig voor. Dat is ook de enorme valkuil!!! Je wilt hem niet uitspelen maar je bent te nieuwschierig om rustig aan te doen Reageren
Biocount Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Alles op zn gemakkie. Heb geen haast en het boeit me ook niet als er bij social club staat dat ik bewijs van spreken 20 uur gespeeld heb en maar 7 missies voltooid heb.. Gewoon alles rilext en chill en genieten van het spel, ieder op zijn of haar eigen manier Reageren
Jordy_Wvl Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 testers deden er 2 weken over als ze iedere dag 4 uur speelden (waarschijnlijk alleen de storyline) maar zij zijn waarschijnlijk direct begonnen met de storyline en er non stop aan bezig geweest, sommige onder ons zullen alles op het gemak doen en eerst de nieuwe features uitproberen enzo als ik gta sa had speelde ik een paar missies en daarna ging ik de stad verkennen . dus hoeveel uur je nodig hebt kan je niet zeggen want iedereen speelt het anders Reageren
jeffreyaerox Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Op het moment dat ik GTA IV opgestart heb dan ga ik eerst even alle intro's bekijken. Daarna even die intro missies doen waarmee je bekend raakt met de besturing. Ik ga missien nog een paar missies doen dan, en dan even lekker rond toeren in de stad en kijken hoe mooi en levend de makers van rockstar libertycity hebben gebouwd. wat ik dus al zij lekker rustig aan en ga er denk ik 2 a 3 maanden over doen om van elke datail te genieten. Reageren
nljesse Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 ze zeiden 52 uur maar dar doe ik weer een maand over zie denk ik wel Reageren
Racingfreak Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Ik ga hem een beetje op me gemak uitspelen, dus veel in de stad kijken etc. Ik denk dat ik 3 weken over de storyline doet. En daarna nog de zijmissie's die ik niet gedaan heb. Reageren
oostzaan Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Ik ga nooit veel achter elkaar aan de soryline doen altijd beetje afwisseling. beejte multi of gewoon in de stad rond lope. Zal er wel een maand over doen. Reageren
Black Force Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 GTA is echt een spel waarbij je niet in een keer door de missies heen gaat, maar soms ook gewoon een uur aan het rijden of lopen bent. Ik zal dus zeker geen haast hebben bij het uitspelen van GTA IV, en ik zal ook zeker niet de eerste van dit forum zijn die het uitspeelt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.