Jump to content

Grant Theft Auto IV hoe lang om uit te spelen?


Sjorszzz

Recommended Posts

Hoe lang denk je er zelf over te doen om GTA IV uit te hebben uitgespeeld.

Ondanks dat het spel nog niet uit is denk ik wel hem binnen 1 week te hebben uitgespeeld. :*D

vanaf de 29ste gezien dan he.....

Maar wat denk jij zelf?

Edit ik bedoel niet 100% uitgespeeld maar gewoon alleen de storyline.

Bewerkt: door sjors12345
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sjorszzz

    4

  • martijnn

    3

  • michaelfivez

    3

  • LangeDraak

    2

In het feitentopic staat inmiddels al bijna een jaar lang dat het minimaal 100 uur zou duren om het spel uit te spelen.

Je vind het exacte bericht hier.

De storyline zelf zal ik rond de, ehm... shit ik heb geen PS3 :N. In ieder geval, wanneer hij op de pc uit komt, zal ik er een week of vier over doen denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe het gewoon op mn gemak, ondertussen wat sightseeing, kijken hoe de wereld leeft daar. En wat missies doen ondertussen.

Precies.

Ik zou geen inschatting kunnen geven....

Missies doen... Beetje klooien...

Geen idee hoelang (in dagen) ik erover doe.... Maar als ik de credits voorbij zie komen ben ik van 1 ding overtuigt... Dat het veel te snel is dat ik het heb uitgespeeld en dat de main storyline veel te kort duurt :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Als het echt minimaal 100 uur duurt dan zal het mij ook niet lukken in 1 week denk ik.

Maar 1 ding wat ik wel zeker weet is dat ik niet rustig aan doe want ik ben daar veelste nieuwschierig voor. :Y

Bewerkt: door sjors12345
Link to comment
Delen op andere websites

Als het echt minimaal 100 uur duurt dan zal het mij ook niet lukken in 1 week denk ik.

Maar 1 ding wat ik wel zeker weet is dat ik niet rustig aan doe want ik ben daar veelste nieuwschierig voor. :Y

Dat is ook de enorme valkuil!!!

Je wilt hem niet uitspelen maar je bent te nieuwschierig om rustig aan te doen :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Alles op zn gemakkie. Heb geen haast en het boeit me ook niet

als er bij social club staat dat ik bewijs van spreken 20 uur gespeeld heb

en maar 7 missies voltooid heb..

Gewoon alles rilext en chill en genieten van het spel, ieder op zijn of haar eigen manier :):tu:

Link to comment
Delen op andere websites

testers deden er 2 weken over als ze iedere dag 4 uur speelden (waarschijnlijk alleen de storyline)

maar zij zijn waarschijnlijk direct begonnen met de storyline en er non stop aan bezig geweest, sommige onder ons zullen alles op het gemak doen en eerst de nieuwe features uitproberen enzo ;)

als ik gta sa had speelde ik een paar missies en daarna ging ik de stad verkennen .

dus hoeveel uur je nodig hebt kan je niet zeggen want iedereen speelt het anders :D

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Op het moment dat ik GTA IV opgestart heb dan ga ik eerst even alle intro's bekijken.

Daarna even die intro missies doen waarmee je bekend raakt met de besturing.

Ik ga missien nog een paar missies doen dan, en dan even lekker rond toeren in de stad en kijken hoe

mooi en levend de makers van rockstar libertycity hebben gebouwd.

wat ik dus al zij lekker rustig aan en ga er denk ik 2 a 3 maanden over doen om van elke datail te genieten.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA is echt een spel waarbij je niet in een keer door de missies heen gaat, maar soms ook gewoon een uur aan het rijden of lopen bent. Ik zal dus zeker geen haast hebben bij het uitspelen van GTA IV, en ik zal ook zeker niet de eerste van dit forum zijn die het uitspeelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...