Jump to content

Grant Theft Auto IV hoe lang om uit te spelen?


Sjorszzz

Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sjorszzz

    4

  • martijnn

    3

  • michaelfivez

    3

  • LangeDraak

    2

Ik ben benieuw hoe dit verhaal gaat enzo.

En dat niet alleen als ik alles heb uitgespeeld dan heb je de controls ook beter onder de knie. ^_^

En dan kun je daarna mooi alles gaan verkennen want dan heb je tenminste ook toegang tot alles als je alles hebt uitgespeeld.

En door alles uit te spelen verken je ook eigelijk een beetje.

Ik zal niet zeggen dat ik gelijk voledig aan de missies begin maar wel snel zo veel mogelijk om de net genoemde redenen.

:Y

Link to comment
Delen op andere websites

testers deden er 2 weken over als ze iedere dag 4 uur speelden (waarschijnlijk alleen de storyline)

maar zij zijn waarschijnlijk direct begonnen met de storyline en er non stop aan bezig geweest, sommige onder ons zullen alles op het gemak doen en eerst de nieuwe features uitproberen enzo ;)

als ik gta sa had speelde ik een paar missies en daarna ging ik de stad verkennen .

dus hoeveel uur je nodig hebt kan je niet zeggen want iedereen speelt het anders :D

:cya:

In sa had ik pas na 20 uur door hoe je de eerste missie moest starten

Link to comment
Delen op andere websites

testers deden er 2 weken over als ze iedere dag 4 uur speelden (waarschijnlijk alleen de storyline)

maar zij zijn waarschijnlijk direct begonnen met de storyline en er non stop aan bezig geweest, sommige onder ons zullen alles op het gemak doen en eerst de nieuwe features uitproberen enzo ;)

als ik gta sa had speelde ik een paar missies en daarna ging ik de stad verkennen .

dus hoeveel uur je nodig hebt kan je niet zeggen want iedereen speelt het anders :D

:cya:

In sa had ik pas na 20 uur door hoe je de eerste missie moest starten

dan kan jij waarschinlijk niet gamen ik was bij zijn huis in 2 minuten en ik ging gelijk de eerste missie,s doen.

Link to comment
Delen op andere websites

testers deden er 2 weken over als ze iedere dag 4 uur speelden (waarschijnlijk alleen de storyline)

maar zij zijn waarschijnlijk direct begonnen met de storyline en er non stop aan bezig geweest, sommige onder ons zullen alles op het gemak doen en eerst de nieuwe features uitproberen enzo ;)

als ik gta sa had speelde ik een paar missies en daarna ging ik de stad verkennen .

dus hoeveel uur je nodig hebt kan je niet zeggen want iedereen speelt het anders :D

:cya:

In sa had ik pas na 20 uur door hoe je de eerste missie moest starten

dan kan jij waarschinlijk niet gamen ik was bij zijn huis in 2 minuten en ik ging gelijk de eerste missie,s doen.

Ja, tja ik had geen idee dat ik naar het icoontje CJ moest, ik wist niet eens dat er missies in zaten. Tot ik perongeluk in da rood liep :). En ik durf trouwens te wedden dat ik je in een shooter verslaag

Link to comment
Delen op andere websites

Puur de missies schijnt rond de 40 uur te duren. Volgens zo'n game-magazine die een review heeft uitgegeven.

Maak dat 35-45 en samen met de side missies kom je dan op 100. Dan nog op 2 andere manieren uitspelen en multiplayer kom je denk ik rond de 913 uur uit :Y:eten::dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens OPM magazine(uk) duurt de storyline snel uitspelen minimaal 40uur :dans:

Denk daarbij dat je enkele missies herdoet en dat je af en toe wat aan sightseeing doet, en dan nog eens de sidemissions, dan zit je snel aan 100uur, en dan heb je nog de multiplayer :dans::dans::eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een achievement: Speel de game uit in 30 uur. Dus dan zal je echt moeten doorwerken en alleen het hoognodige doen. Dus ik denk dat ik de eerste keer toch wel 150/200 uur bezig ben. En na 3 keer zal ik het eens snel proberen!

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een achievement: Speel de game uit in 30 uur. Dus dan zal je echt moeten doorwerken en alleen het hoognodige doen. Dus ik denk dat ik de eerste keer toch wel 150/200 uur bezig ben. En na 3 keer zal ik het eens snel proberen!

Heb je daar een bron van? Niet dat ik je niet geloof of wantrouw maar omdat ik graag over GTA lees en dit had ik geloof ik nog niet gehoord :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Het mooie van GTA IV is dat je nadat je het hebt uitgespeeld, nog lekker door Liberty City kan, Zijmissies doen en lekker café's bezoeken etc. Uitgespeeld is niet meteen klaar. Daarna heb je nog steeds plezier ervan!

Dat vergeten sommigen soms wel eens.

Maar alsnog, zal ik het rustig proberen uit te spelen.

Ciao :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind trouwens dat spellen waarbij je zelf de moeilijkheidgraad kan uitkiezen best stom zijn... Iedereen die het spel net heeft kiest voor "Easy" en dan heb je het zo uitgespeeld... Daarna gaat niemand overnieuw om een moeilijker standje te doen... Ik had Spider-man3 in 3 dagen uitgespeeld... Ik vind dat die games moeilijker moeten worden!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind trouwens dat spellen waarbij je zelf de moeilijkheidgraad kan uitkiezen best stom zijn... Iedereen die het spel net heeft kiest voor "Easy" en dan heb je het zo uitgespeeld... Daarna gaat niemand overnieuw om een moeilijker standje te doen... Ik had Spider-man3 in 3 dagen uitgespeeld... Ik vind dat die games moeilijker moeten worden!

Dat jij op easy speelt wil niet zeggen dat wij dat ook doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...