WWW.outer Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 (bewerkt) hallo ik heb gta sa met ongeveer 20 auto's gemod, maar als ik dan aan het spelen ben loopt hij (niet gelijk, na een paar minuten) vast (reageert niet) als ik new game doe dan loopt hij wel gelijk vast help!! hoe kan ik dit oplossen??? Bewerkt: 15 april 2008 door WWW.outer Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 halloik heb gta sa met ongeveer 20 auto's gemod, maar als ik dan aan het spelen ben loopt hij (niet gelijk, na een paar minuten) vast (reageert niet) als ik new game doe dan loopt hij wel gelijk vast help!! hoe kan ik dit oplossen??? Dat lijkt me duidelijk toch... Je hebt ongeveer 20 auto's gemod. En eentje daarvan werkt niet optimaal, en zorgt voor het vastlopen van het spel. Ik raad je voortaan aan om back-ups van de auto's te maken voordat je ze vervangt door een carmod. Zie dit topic voor meer informatie. Je zult het spel eventjes opnieuw moeten installeren, en voortaan niet zo veel mods tegelijk installeren. Wanneer je na 5 auto's geïnstalleerd te hebben eventjes test of het spel werkt, is het makkelijker te achterhalen welke auto voor de crash zorgt, indien het spel vast loopt. Reageren
WWW.outer Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2008 (bewerkt) Ok bedankt, maar dat testen heb ik wel gedaan. maar blijkbaar niet lang genoeg (bij elke auto die ik had geinstaleerd start ik het spel op en liep ik even rond en keek ik of ik snel de auto kon vinden), want soms duurt het wel 5 minuten voordat ie vast loopt... (en nog over dat backuppen: ik heb voordat ik ging modden de hele map Grand Theft Auto SA ergens heen gekopieerd, die kan ik toch wel terug zetten??) Bewerkt: 15 april 2008 door WWW.outer Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Ok bedankt,maar dat testen heb ik wel gedaan. maar blijkbaar niet lang genoeg (bij elke auto die ik had geinstaleerd start ik het spel op en liep ik even rond en keek ik of ik snel de auto kon vinden), want soms duurt het wel 5 minuten voordat ie vast loopt... (en nog over dat backuppen: ik heb voordat ik ging modden de hele map Grand Theft Auto SA ergens heen gekopieerd, die kan ik toch wel terug zetten??) Dat kun je inderdaad wel terug zetten ja bespaard je weer wat installatietijd hé Reageren
WWW.outer Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2008 ok bedank voor tekst en uitleg Reageren
Bradley H. Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Ik weet niet wat voor autos's je hebt geinstaleert... Maar SA heeft ook zijn limieten, je zou zo zelf moeten testen. -Blijft hij vastlopen op bepaalde plekken? Vooral daar waar veel autos rijden? Reageren
WWW.outer Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Hij loopt vast op steeds andere plekken. ik ga gewoon een stuk rijden (door de stad en platteland) en soms loopt hij op plekken vast waar ik eerst wel door kon rijden. ik heb de auto's gedownload bij gtainside.com, maar om te gaan zeggen wat voor auto's heeft denk ik niet veel zin. en het probleem met testen is dat het nu soms 10 minuten duurt voordat hij vast loopt... Reageren
Bradley H. Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Hij loopt vast op steeds andere plekken. ik ga gewoon een stuk rijden (door de stad en platteland) en soms loopt hij op plekken vast waar ik eerst wel door kon rijden.ik heb de auto's gedownload bij gtainside.com, maar om te gaan zeggen wat voor auto's heeft denk ik niet veel zin. en het probleem met testen is dat het nu soms 10 minuten duurt voordat hij vast loopt... Dan is het bijna zeker dat 1 auto je dwars zit... Het enige wat je kunt doen is je backups terugzetten / SA reinstaleren of heel goed opletten welke auto je steeds NIET ziet . De auto die je steeds niet ziet is de dwarsligger, op het moment dat deze in de buurt komt blijft jouw spel dan hangen. Maar dat is veel werk idd. Reageren
WWW.outer Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Je hebt HELEMAAL GELijK ik heb namelijk de taxi.dff en taxi.txd weggehaald, maar ik ben vergeten om de nieuwe taxi er weer neer te zetten! Ik bedacht het me opeens omdat SA bij new game gelijk vast liep, en als ik het goed heb komt er in de intro een taxi voor. Nu heb ik die nieuwe taxi erbij gedaan en hij doet het weer (en het was uiteindelijk dus maar heel weinig werk ) bedankt!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.