kurt Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 bij deze missie moet je daar naar toe rijden en via een andere weg rond rijden dit doe ikz odat ze me niet zien aan komen vanaf dat ik da huis binne ga tevoet dan krijg ik da filmpje dan schiet ik en schiet ik maar uit eindelijk ga ik keer op keer dood kan iemand helpen Reageren
Mania-92 Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 walktrough kijk hier maar je moet gewoon een tec 9 gebruike dan is het heel gemakkelijk Reageren
sgt.ugly Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Als ik het goed heb zijn er al topics over, maar goed..... Ik deed het met behulp van een M4 en een Rocket Launcher. Schiet eerst die kereltjes bij die auto af, Duck and cover, wacht ze op. Je kunt je Rocket aimen op van die witte kasten. Die moeten stuk. Als je daar op schiet met die launcher dan neem je vaak ook wat van die gasten mee. Let goed op, er zijn er 12. Maar met behulp van de M4 (en wat skills) kun je ze vanaf een afstandje zo afknallen........ Daarna is het een kwestie van de machines opblazen en klaar! (effe een tip: Zorg dat je de horseshoes hebt, dan spawnt de M4 bij de 4 dragons en kost het je niet een rib uit je lijf) Reageren
kurt Geplaatst: 8 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 waar vind je de Rocket Launcher heb deze namelijk nog neit en kan hem ook nog neit kopen kan iemand zeggen waar je die kan vinden Reageren
Pablo Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 ik gebruikte die plak bommen met afstandsbediening, nadat ik iedereen gemolt had met een ak47 Reageren
kurt Geplaatst: 8 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 heb de missie gehaalt ben nu al aan intensive Care Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.