Twinsen Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Einde topic. 2 mensen blij. nitro's freeroam af. en ik loop nog even naar de koffie automaat. jammer genoeg niet hij blijft steken bij het registeren van je account. hij geeft aan /accounthelp steeds opnieuw, en dat je eerst moet registeren. maar als ik dat doe geeft hij het steedsop nieuw aan. Kan iemand me helpen?? thx Twinsen kan ik anders niet alleen het register files verwijderen? Reageren
nick5556 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Hey, word dit script gerealesed? of in ieder geval downloadbaar voor ons ? Reageren
Twinsen Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Hey, word dit script gerealesed? of in ieder geval downloadbaar voor ons ? Maar er zit een bug in, als je wild in loggen en registeren, geeft hij aan: plz /register <pass> en als je dat doet, werkt het niet, en krijg je time out... Reageren
nick5556 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Hey, word dit script gerealesed? of in ieder geval downloadbaar voor ons ? Maar er zit een bug in, als je wild in loggen en registeren, geeft hij aan: plz /register <pass> en als je dat doet, werkt het niet, en krijg je time out... weet maar er staat toch word ? dus als hij af is word hij dan gerealesed? Reageren
Twinsen Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) Hey, word dit script gerealesed? of in ieder geval downloadbaar voor ons ? Nee niet door mij, ik heb het script alleen werkend voor de 0.2.2 gemaakt, dus ik heb geen credits, of de bevoegdheid om het te releasen. srry Bewerkt: 13 mei 2008 door Twinsen Reageren
Twinsen Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Probeem met script heb ik opgelost. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.