SMD Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 (bewerkt) Hey! Ik heb een groot probleem ik heb deze week de lijst met HP's afgewerkt maar nu kom ik er achter dat ik er 2 te weinig heb, wie heeft er een oplossing voor? Bewerkt: 15 april 2008 door SMD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 Hey! Ik heb een groot probleem ik heb deze week de lijst met HP's afgewerkt maar nu kom ik er achter dat ik er 2 te weinig heb, wie heeft er een oplossing voor? In de bijlage vind je een programma waarmee je snel en gemakkelijk na kunt gaan welke 2 packages je nog vergeten bent. Start het programma op, druk in het programma op 'O' (open) en zoek de juiste savegame. De map verteld je vervolgens exact waar de resterende packages zich nog bevinden. Dit is overigens enkel mogelijk voor de PC. Mocht je GTA dus op een console spelen, dan zit er helaas weinig anders op dan er nog een keer goed voor zitten en de lijst nog eens na te lopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SMD Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 Ik heb dus op O gedrukt en dan krijg ik een vakje met alle mappe van me PS maar waar staat dan me opgeslagen spel? In de map waar ik heb spel heb geinstaleerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 De savegame bevind zich in 'Vice City User Files', die vind je in 'Mijn Documenten'. Daar zal dan een bestandje genaamd 'GTAVCsf*.b' staan. Die * kan variëren van 1 t/m 8. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.