tombatselier Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 ik heb de topic geleze ovber the end of the line en vraag nu af , wat gebeurt er als je dat uitgespeelt hebt 1 : zijn de rellen in LS voorbij 2 : wat gebeurt er met de personages 3:en wat gebeurt er in het eindfilmpje ps : xtra informatie mag wel hoor
The Godfather Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Heb je GTA SA op de Ps2?? Zo ja....genoeg redenen om dat zelf uit te dokteren Zo nee....verklap ik het iig niet...ik ga niet spoileren
tombatselier Geplaatst: 8 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 ben jij echt een moderator ?,gta is(mometeel) alleen maar op ps2 <_< en zeg et please
The Godfather Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 het zou kunnen dat je geen Ps2 hebt en dacht je wacht op de PC versie....is het zo wel duidelijk
tombatselier Geplaatst: 8 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 ps ; stuur me mailtje anders naar (censuur) en zeg et dan ii..kkk w.iI.I;l et weeeet..en of ik ss.terfff aaaah
Na$! Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 je mag geen e-mail adressen posten op het forum inverband met hackers etc .
tombatselier Geplaatst: 8 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 je hebt nu me mail.wel stuur et nu maar <_< please ik wil et wete
BrokenTable Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 ben jij echt een moderator ?,gta is(mometeel) alleen maar op ps2 Je moet eens weten hoeveel leden vragen of SA al op de PC uit is... Godfather is gewoon extra duidelijk dus een echte moderator :-)
tombatselier Geplaatst: 8 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 daar vraagt ik niet om aarrghhh ik wil gewoon wete wat er gebeurt op het einde en als daar niet mag op geantwoord worden mar er een slotje op ( ^ù$%¨ù$ )
The Godfather Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 weetje wat ik plaats wel een oproep Wil diegene die bereid is om deze 3 vragen te beantwoorden 1 : zijn de rellen in LS voorbij? 2 : wat gebeurt er met de personages? 3:en wat gebeurt er in het eindfilmpje? zo snel mogelijk een PM sturen naar tombatselier Alvast Bedankt!
japie13 Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 nou ik ga het ook niet zeggen moet maar helmaal zelf uitzoeke.
Bobbiescie Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 beetje onzinnig topic, ik zou 't hem zelf laten uitzoeken! is toch veel leuker?? :o
Na$! Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 alsje het toch niet gaat zeggen , waarom post je dan iets? heeft dan toch ook geen nut <_<
Pablo Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 alsje het toch niet gaat zeggen , waarom post je dan iets? heeft dan toch ook geen nut alsje het toch niet gaat zeggen , waarom post je dan iets? heeft dan toch ook geen nut hee deejavu grappie ik heb hem die antwoorde al gestuurd je kan hem niks vertellen en er dan een slot opgooien maar dan word er weer een topic opgezet en dan weer een slotje en dan krijg je boze topics ect ect ect
BrokenTable Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 ik heb hem die antwoorde al gestuurd je kan hem niks vertellen en er dan een slot opgooien maar dan word er weer een topic opgezet en dan weer een slotje Hij heeft het antwoord dus deze kan dicht.... Slotje (...)
Recommended Posts