KrimpenDrummer Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 (bewerkt) Ik wil een Porsche Carrera GT toevoegen, waarvoor de comet vervangen moet worden, maar in het Rar bestandje staan twee .TXD bestanden, comet.txd en comet1.txd Moet i kze allebei toevoegen, of 1? Bewerkt: 15 april 2008 door KrimpenDrummer Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Ik wil een Porsche Carrera GT toevoegen, waarvoor de comet vervangen moet worden, maar in het Rar bestandje staan twee .TXD bestanden, comet.txd en comet1.txdMoet i kze allebei toevoegen, of 1? Lees de readme eens door, die zit er neit voor niets bij. Meestal moet je Comet2.txd gewoon ook in de gta3.img plakken, maar kijk toch even de readme door voor een exacte uitleg. Reageren
KrimpenDrummer Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Het staat er niet in, had al gekeken. Voor de Jaguar XK heb ik zelfs 5 cadrona.txd bestanden Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Het staat er niet in, had al gekeken.Voor de Jaguar XK heb ik zelfs 5 cadrona.txd bestanden Die zijn zeker Cadrona1.txd tot Cadrona5.txd genoemd? Als dat zo is moet je ze allemaal in de gta3.img doen, want die bestanden zijn geloof ik voor de modshops. Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Bij sommige auto's staan in de gta3.img nog een *naam van auto*1.txd. Dit is dan de paintjob die je dan in de transfender op je auto kan zetten. Dus mischien moet je hem er gewoon toevoegen en kijken wat er gebeurd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.