SMD Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 Waar kan ik een 100% savegame downloaden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 In onze databse staat >>deze<< 100% savegame. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SMD Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 Waar moet ik op Klikken om hem te downloaden? snap het niet zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 Je zal op 2 keer op 'Download dit bestand' moeten klikken. (Directe link) Daarna zal je het bestandje moeten uitpakken met Winrar. Daarna zet je het bestandje GTAVCsf*.b, waarin * een getal van 1 t.e.m. 8 is, in de map GTA Vice City User Files in Mijn Documenten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SMD Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 Ik heb dat gedaan maar nu is me opsla naam Keep Your Friends maar als hij 100% is is die toch al gedaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 Als je in GTA (Vice City) je game saved zal op die savegame de naam van de missie komen die je laatst hebt uitgespeeld. Keep Your Friends Close is de laatste storyline missie, dus zal die ook op de savegame blijven staan. Niets aan de hand dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SMD Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 Heel goed ! Dankje allemaal! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mr. bolink Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.