Jump to content

Wanneer krijg je GTA IV binnen als je bij bol.com besteld?

Recommended Posts

Geplaatst:

Staat er al "verzonden" bij jou dan?

Zo ja, dan moet je op de Track & Trace code klikken en dan zie je een overzicht. Bij mij staat er:

Zending opgehaald en in sorteerproces 28-04-2008 Dordrecht , intern transport pakketten

Zending gesorteerd in sorteercentrum 29-04-2008 Zwolle , intern transport pakketten

En dit staat er bij:

Zending gesorteerd in sorteercentrum

De zending bevindt zich in het sorteerproces van TNT Post: dit betreft één van de TNT Post sorteercentra. De zending zal eerst gesorteerd moeten worden, waarna de aflevering van de zending doorgaans de volgende werkdag zal plaatsvinden.

Dus dat betekend voor mij waarschijnlijk pas vrijdag :7

• Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• emmo

11

• Little Jacob

10

• mbakker

8

• Klapsigaar

5

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Maar, als je van bol.com de mail hebt gehad dat hij verzonden is en overgedragen is aan TNT (Gisteren binnen gekregen) Dan krijg ik em toch gewoon vandaag ?

Geplaatst:

Dat dacht ik wel ja, maar bij mij is dat waarschijnlijk niet het geval. Kijk;

Bij bol kan je je bestelstatus checken, dan staat er bij bol 'verzonden'. En daarachter staat een zogenaamde Trick & Trace code. Als je daarop klikt kom je op je persoonlijke Trick & Trace pagina en daar kan je je pakketje volgen. Als je dat even checkt en er staat iets van Chauffeur is onderweg dan krijg je hem vandaag. Maar als dat niet het geval is (zoals bij mij) dan kan het zijn dat het pas vrijdag word óf het moet dadelijk nog veranderd worden. Bij mij is hij nou in de status: Zending gesorteerd in sorteercentrum.

En daarbij staat vermeld dat hij gesorteerd word en dus de volgende werkdag word geleverd. En omdat het morgen koninginnendag is word er morgen en overmorgen geen post verstuurd. Ik hoop dus natuurlijk dat het nog veranderd en tja, anders toch vrijdag :duh:

Geplaatst:

Bij bol kan je je bestelstatus checken, dan staat er bij bol 'verzonden'. En daarachter staat een zogenaamde Trick & Trace code. Als je daarop klikt kom je op je persoonlijke Trick & Trace pagina en daar kan je je pakketje volgen. Als je dat even checkt en er staat iets van Chauffeur is onderweg dan krijg je hem vandaag. Maar als dat niet het geval is (zoals bij mij) dan kan het zijn dat het pas vrijdag word óf het moet dadelijk nog veranderd worden. Bij mij is hij nou in de status: Zending gesorteerd in sorteercentrum.

En daarbij staat vermeld dat hij gesorteerd word en dus de volgende werkdag word geleverd. En omdat het morgen koninginnendag is word er morgen en overmorgen geen post verstuurd. Ik hoop dus natuurlijk dat het nog veranderd en tja, anders toch vrijdag :duh:

Wedden dat je hem vandaag nog krijgt?

Over klein uurtje is je pagina denk ik up-to-date en staat er waarschijnlijk '' Chaufeur is onderweg''.

Mijn ervaring teminste :dans:

Geplaatst:

In zo'n geval GEEN klachten naar bol.com verzenden. Zal zeker niet helpen. Het ligt dus aan TNT en niet aan bol.com. Bol.com heeft netjes gistere alle orders aan TNT gegeven.

En de verzending heeft bol.com niks mee te maken. Track & Trace is een onderdeel van TNT en niet van bol.com.

Geplaatst:

Klopt, heb ook niet gedaan hoor :tu:

Bol heeft het netjes verzonden, het licht nu dus aan TNT post!

Geplaatst:
Klopt, heb ook niet gedaan hoor :tu:

Bol heeft het netjes verzonden, het licht nu dus aan TNT post!

Lees even iets naar boven :puh:

Geplaatst:

Bij bestel status staat nog steeds "in behandeling". Heb wel een mail gehad dat hij is overgedragen en dat ik dan die code in kan voeren ( die ik dus niet heb).

Geplaatst:

idd bol.com heeft netjes alles gedaan voor zover ik heb gemerkt.

nu is het nog wachten op TNT. haha

Of die een beetje door willen werken is de vraag.

Geplaatst:

Wedden dat je hem vandaag nog krijgt?

Over klein uurtje is je pagina denk ik up-to-date en staat er waarschijnlijk '' Chaufeur is onderweg''.

Mijn ervaring teminste :dans:

Oh ja thanks, ik zie nog wel ff ^_^

Ik hoop van wel maarja ach, vrijdag is ook goed. Moet blij zijn dat ik hem in ieder geval krijg :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...