miklo32 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Word helemaal gek hier. Nog een halve dag. Man, ik wist niet dat ik zo gek zou worden. Doe helemaal niks op werk vandaag. Come on TNT Reageren
-GJ- Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 hoe weet je dat dat na 12 uur is? Dagdelen spelen blijkbaar ook een rol bij TNT. haha, dan wacht ik af tot 12 uur .. Reageren
mbakker Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik heb GTA IV 07-04-08 besteld maar er staat bij mijn bestelstatus "in behandeling" weet iemand wat dat betekent en of ik het vandaag nog krijg Reageren
fhklaarwater Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 hoe weet je dat dat na 12 uur is? Dagdelen spelen blijkbaar ook een rol bij TNT. Klopt inderdaad. Mijn ervaring is dat pas na 12 uur de site is aangepast en je dan pas kan zien waar je pakket is. Is me ook een paar keer gebeurd dat de code nog niet eens op de site zichtbaar was en mn pakket al wel bezorgd was. Reageren
Klapsigaar Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 hoe weet je dat dat na 12 uur is? Dagdelen spelen blijkbaar ook een rol bij TNT. Klopt inderdaad. Mijn ervaring is dat pas na 12 uur de site is aangepast en je dan pas kan zien waar je pakket is. Is me ook een paar keer gebeurd dat de code nog niet eens op de site zichtbaar was en mn pakket al wel bezorgd was. Idd dat maak ik ook nog wel eens mee, hoop stiekem toch wel dat hij al thuis ligt. Als TnT heb vandaag niet bezorgd dan doe ik ze iets! Reageren
Klapsigaar Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Beter!! Check je track en trace nog maar een keer mensen, als het goed is, is het bij jullie ook ge-update. Status: Chauffeur is onderweg Reageren
emmo Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Beter!! Check je track en trace nog maar een keer mensen, als het goed is, is het bij jullie ook ge-update. Status: Chauffeur is onderweg Gefeliciteerd klapsigaar. Je krijgt hem gewoon zostraksjes binnen. Ben blij voor je dat ik jou order goed hebt verzonden. Reageren
ScarPacino Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Chaufeur is onderweg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :Y :cya: _O_ :dans: :dans: Reageren
mbakker Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Beter!! Check je track en trace nog maar een keer mensen, als het goed is, is het bij jullie ook ge-update. Status: Chauffeur is onderweg hoe kom je bij die track en trace? Reageren
emmo Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 http://www.tntpost.nl/voorthuis/site/zoeke...race/index.aspx Reageren
Sikorsky Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Zending in afleverroute Chauffeur pikt em op...als het goed is komt ie vandaag gewoon binnen Reageren
miklo32 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ook mijn chauffeur is onderweg Valt inene ook een zware druk van mijn schouders. Ik weet nu iig dat ik over 6 uurtjes aan spelen kan beginnen!!! Reageren
Little Jacob Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Bij mij is hij ook onderweg nu. Thanks jullie hadden gelijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.