mbakker Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik kom mischien heel dom over maar waar vind ik de barcode??? Reageren
fhklaarwater Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Bij mij is hij ook onderweg nu.Thanks jullie hadden gelijk Mooi zo. Heb ik weer lekker de ervaringsdeskundige uit kunnen hangen Komt van werken weinig terecht trouwens. Geen hol te doen vandaag. Iedereen is op vakantie en al mn leveranciers zijn dicht. Ben dus blij dat ik heb besloten eerder dicht te gaan Reageren
Little Jacob Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Bij de bestelstatus van je Gta IV... daar staat als het goed is 'verzonden' en dan staat er achter een code waar je op kan klikken en dan kom je op de pagina. Reageren
mbakker Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Bij de bestelstatus van je Gta IV... daar staat als het goed is 'verzonden' en dan staat er achter een code waar je op kan klikken en dan kom je op de pagina. hij staat nog op in behandeling Reageren
emmo Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Goed ik log weer uit. Het was leuk om jullie hierbij te helpen. Jullie hebben nu zekerheid gekregen over bol.com. De meeste mensen krijgen straks hun game. Als er vragen zijn kan je me pm'en. Ik wens jullie allen veel gameplezier en dank jullie dat je bij bol.com hebt besteld. Groeten, emmo Reageren
Little Jacob Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Bedankt emmo, en bol.com natuurlijk Altijd goed, tot de volgende keer Reageren
Sikorsky Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Bij de bestelstatus van je Gta IV... daar staat als het goed is 'verzonden' en dan staat er achter een code waar je op kan klikken en dan kom je op de pagina. hij staat nog op in behandeling Zeer waarschijnlijk krijg je hem (nog) niet. Afhankelijk van de datum van bestelling, kon bol.com al dan niet iedereen het spel toe sturen. Ze komen altijd wat te kort. Wanneer had je hem besteld? Reageren
mbakker Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Bij de bestelstatus van je Gta IV... daar staat als het goed is 'verzonden' en dan staat er achter een code waar je op kan klikken en dan kom je op de pagina. hij staat nog op in behandeling Zeer waarschijnlijk krijg je hem (nog) niet. Afhankelijk van de datum van bestelling, kon bol.com al dan niet iedereen het spel toe sturen. Ze komen altijd wat te kort. Wanneer had je hem besteld? ik heb hem 7 april besteld Reageren
Little Jacob Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Mischien te laat maar voor 11 april zou iedereen hem hebben dacht ik, mischien komt het nog. Reageren
Sikorsky Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Hmm, vreemd, ik had hem 14 april besteld en hij is onderweg op dit moment... Reageren
emmo Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 diegene die na 11 april hebben besteld krijgen het binnen 5 werkdagen. Ga je het nu bestellen dan kan het tot 10 werkdagen duren. Groeten. Reageren
mbakker Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Mischien te laat maar voor 11 april zou iedereen hem hebben dacht ik, mischien komt het nog. ik blijf afwachten Reageren
emmo Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Hmm, vreemd, ik had hem 14 april besteld en hij is onderweg op dit moment... Dan heb je geluk. Als jij hem op 14 april besteld en de chauffeur is onderweg. Dan krijgt iedereen die hem ook op 14 april heeft besteld het vandaag/straks ook binnen . Heel simpel. Reageren
sieders Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Ik heb em 25 april besteld, en heb de mail had van bol.com dat hij naar TNT is. Komt hij dan vandaag binnen of vrijdag ? Bewerkt: 29 april 2008 door sieders Reageren
MrBean. Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Maar Veel mensen zeggen dat als je het voor 11 april hebt besteld, dat je dan hem over een tijdje pas krijgt, maar ik heb hem op 14 april besteld en bij track & trace Staat: Zending opgehaald en in sorteerproces 28-04-2008 Dordrecht , intern transport pakketten Zending zit in afleverroute 29-04-2008 Heerenveen , pakkettendistributie Chauffeur is onderweg 29-04-2008 Heerenveen , pakkettendistributie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.