mbakker Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Maar Veel mensen zeggen dat als je het voor 11 april hebt besteld, dat je dan hem over een tijdje pas krijgt, maar ik heb hem op 14 april besteld en bij track & trace Staat: Zending opgehaald en in sorteerproces 28-04-2008 Dordrecht , intern transport pakketten Zending zit in afleverroute 29-04-2008 Heerenveen , pakkettendistributie Chauffeur is onderweg 29-04-2008 Heerenveen , pakkettendistributie dan heb jij geluk Reageren
Sikorsky Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Maar Veel mensen zeggen dat als je het voor 11 april hebt besteld, dat je dan hem over een tijdje pas krijgt, maar ik heb hem op 14 april besteld en bij track & trace Staat: Zending opgehaald en in sorteerproces 28-04-2008 Dordrecht , intern transport pakketten Zending zit in afleverroute 29-04-2008 Heerenveen , pakkettendistributie Chauffeur is onderweg 29-04-2008 Heerenveen , pakkettendistributie Die van mij is ook net heerenveen uit gereden Reageren
BcashGetMoney Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Bij mij staat er nog steeds ''Wordt verwerkt'' en ''Verwachte levertijd: Gereserveerde titel'' denken jullie dat ik hem dan vrijdag heb? k hoop het Reageren
emmo Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Bij mij staat er nog steeds ''Wordt verwerkt'' en ''Verwachte levertijd: Gereserveerde titel'' denken jullie dat ik hem dan vrijdag heb? k hoop het Je krijgt hem zowiezo niet vandaag Reageren
BcashGetMoney Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Bij mij staat er nog steeds ''Wordt verwerkt'' en ''Verwachte levertijd: Gereserveerde titel'' denken jullie dat ik hem dan vrijdag heb? k hoop het Je krijgt hem zowiezo niet vandaag Nee dat dacht ik al, marjah hopen dat ik hem vrijdag krijg Reageren
Alchemy Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 iemand hem al binnen. Ik niet, die man van de pakketpost had een pakketje van bol.com voor mij, mn cooler voor de 360elite daar zit ik op te wachten dus geen gta IV voor mij vandaag. dus ik ben behoorlijk boos. danku! Reageren
fhklaarwater Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 iemand hem al binnen.Ik niet, die man van de pakketpost had een pakketje van bol.com voor mij, mn cooler voor de 360elite daar zit ik op te wachten dus geen gta IV voor mij vandaag. dus ik ben behoorlijk boos. danku! Ooh das k*t. Dan voel je je ook goed genaaid zeg. Ik heb m al wel trouwens Reageren
ScarPacino Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb m nog niet man hij komt wel laat vandaag Reageren
Alchemy Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 iemand hem al binnen.Ik niet, die man van de pakketpost had een pakketje van bol.com voor mij, mn cooler voor de 360elite daar zit ik op te wachten dus geen gta IV voor mij vandaag. dus ik ben behoorlijk boos. danku! Ooh das k*t. Dan voel je je ook goed genaaid zeg. Ik heb m al wel trouwens Inderdaad zeg dat wel, dus dat is niet eerder dan vrijdag, heb al best even gescholden nu zeg maar op de betreffende instantie tnt.post. och wat een sjakies zijn dat zeg oh wat baal ik echt nie normaal!! ook al is het maar een spel maar het gaat om het principe!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.