Jump to content

Mogelijk ''echte'' GTAIV Leak !

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo allemaal.

Ik was op gametrailers aan het kijken en toen zag ik een link staan op het forum waar gta mogelijk geleaked is.

Ten eerste had deze persoon een link gepost met het welbekende FAKE filmpje waar zogenaamd iemand GTA IV heeft.

Maar de andere link bevat weer iets heel anders. Namelijk een link naar de NG index. ( mag de link niet plaatsen maar het is de 2e link in de post van gametrailers.)

Op dit moment word GTA IV ( voor zover het echt is ) geupload door dezelfde groep die ook Halo 3, drie dagen voor de releaseop internet heeft gezet. Mocht dit dus echt zijn, dan betekent dat dat er veel nieuwe informatie, filmpjes en screens over het gaan internet vliegen de komende dagen.

Kijk hier voor de rest van de info.

Ik heb rondgekeken of dit al gemeld is ergens in een topic. Ik kon niks vinden, vandaar dat ik even een nieuw topic heb gemaakt.

EDIT---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De geleakte download is fake. Het is namelijk een namaak bestand waarin alle filmpjes van GTAIV ingepakt zitten.

Maar het zal waarschijnlijk niet lang meer duren voordat er een echte geleakte versie opduikt.

Bewerkt: door greyfox_ninja
Geplaatst:
als ze hem echt hebben waarom laten ze dan geen gameplay zien...?

Misschien willen ze het verborgen houden,maar tot zover denk ik dat het nep is :Y:cya:

Geplaatst:

Dat lijkt mij inderdaad ook. Je moet niet naar het filmpje kijken maar de link eronder. Daar staat een link waar hij geupload word. Alleen vertrouw ik het niet kwa grootte van de data. Het is een kwestie van afwachten tot de upload klaar is en of iemand hem download en er dan foto's of videos van post.

Geplaatst:

cdtjes en doosjes kan je zelf maken en wat prutsen aan de intro en het laadscherm moet ook niet makkelijk maar ok weer niet te moeilijk zijn...

twijfelgeval... :Y

Lijkt heel egt maar denk niet dat het waar is.

Geplaatst:

Met halo 3 waren er eerst ook mensen die een fake intro filmpje lieten zien later kwam er wel een filmpje van de multiplayer. het is nog 2 weken dus ik denk een week voor 29 april dat we misschien wel echte beelden kunnen krijgen.

Geplaatst:

Volgende week zullen er zeker op Youtube gameplay beelden verschijnen en dat zijn dan van die gasten die GTA IV een paar dagen voor de release weten te bemachtigen .

Nu is het nog te vroeg om de orginele GTA IV te bemachtigen omdat de grote bestelde palletten waar de game opgestapelt ergens in de haven van Rotterdam in een zwaar bewaakte loods liggen.

Volgende week gaan deze palletten naar de opslagplaatens van de winkelketens zoals bijvoorbeeld Bartsmit te Volendam ( grote opslagplaats ) .

En wie werkt in zo,n opslagplaats zal wel zo,n exemplaar weten te bemachten als ze hem dan wel niet in de kraag pakken .

Zo gaat dat en niet anders.

Geplaatst:

- Dit is dus wél echt -

Een vriend van mij krijgt hem op 28 april, dus een dag eerder. Hij heeft hem 'ergens' besteld waarbij ze hem een dag eerder leveren. Dit is dus wel waar hea.

En ik denk dat er beslist mensen zijn die hem 3 dagen eerder krijgen en wat filmpjes op YouTube zetten.

Ciao :cya:

Nog even een kleine update. GTA IV is mogelijk compleet geupload op newzleech.

Als dit dus de echte GTA IV is dan zullen er waarschijnlijk vanavond of morgen gameplay filmjes en foto's verschijnen van GTA IV aangezien de mensen met een gemodde xbox 360 het spel massaal zullen downloaden.

Het zou nog eens goed waar kunnen zijn aangezien het spel word geupload door een persoon genaamd ''sniperkil'', die ook verantwoordelijk was voor het leaken van Halo 3, bioshock etc.

Wij moeten zelf nog 2 kleine weekjes wachten totdat wij eindelijk GTA IV zullen spelen.

Bewerkt: door greyfox_ninja
Geplaatst:

Ik wacht gewoon vol spanning op de release. Ik vind het niet leuk om het spel eerder te mogen spelen (ookal zal ik het natuurlijk graag willen) het duurt niet lang meer _O_

Geplaatst:

Als dat het filmpje is, wat ook op Gamekings.TV staat, is het nep. Als de loadscreen komt staat er duidelijk 2006 ipv 2008.

Er is niks uitgelekt hoor, zal pas ongeveer 2 a 3 dagen voor release op internet komen te staan, echt geen 2 weken van te voren.

Nep dus..

Bewerkt: door Gta-killer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...