Jump to content

Mogelijk ''echte'' GTAIV Leak !

Recommended Posts

Geplaatst:
- Dit is dus wél echt -

Een vriend van mij krijgt hem op 28 april, dus een dag eerder. Hij heeft hem 'ergens' besteld waarbij ze hem een dag eerder leveren. Dit is dus wel waar hea.

En ik denk dat er beslist mensen zijn die hem 3 dagen eerder krijgen en wat filmpjes op YouTube zetten.

Ciao :cya:

Dat is verboden als je het mij vraagt

Geplaatst:
Er is niks uitgelekt hoor, zal pas ongeveer 2 a 3 dagen voor release op internet komen te staan, echt geen 2 weken van te voren.

Nep dus..

Geloof mij maar dat het echt wel mogelijk is, er zijn op dit moment ook echt wel mensen die hem mischien al hebben.

Als ik hem bijvoorbeeld al zou hebben zou ik niet eens de moeite nemen om het op youtube te zetten... :)

En zo denken er wel meer mensen.

Denk maar eens na, hoeveel mensen zouden deze game wel niet willen hebben. als de schijfjes nu eenmaal klaar zijn dan word dat gewoon gelekt en dat heb je bij alles.

Geplaatst:
Er is niks uitgelekt hoor, zal pas ongeveer 2 a 3 dagen voor release op internet komen te staan, echt geen 2 weken van te voren.

Nep dus..

Geloof mij maar dat het echt wel mogelijk is, er zijn op dit moment ook echt wel mensen die hem mischien al hebben.

Als ik hem bijvoorbeeld al zou hebben zou ik niet eens de moeite nemen om het op youtube te zetten... :)

En zo denken er wel meer mensen.

Denk maar eens na, hoeveel mensen zouden deze game wel niet willen hebben. als de schijfjes nu eenmaal klaar zijn dan word dat gewoon gelekt en dat heb je bij alles.

Wie zegt dat de schijfjes al gedrukt zijn? en dan nog, ookal zijn ze gedrukt is het nog steeds bijna onmogelijk er een te verkrijgen. Misschien hebben alleen wat mensen van grote gamesites heb om recensie te schrijven, maar die mogen het misschien ook alleen maar onder toezicht doen. Geloof me maar, de kans dat hij binnen nu en een week al op internet staat is heel erg klein.

Geplaatst:

Dat van die ngindex is nep. Het is in totaal 100 mb, 100 bestandjes van 1 mb, en uitgepakt is het trailer 3 en 4, comprimeerd in .h264 formaat.

Geplaatst: (bewerkt)

Reken maar dat schijfjes er al zijn, ik zeg ook niet dat iemand hem al op internet heeft gezet maaar heb het over mensen die mischien al een schijfje hebben weten te jatten.

Er worden toch ook banken overvallen? Waarom dan geen inbraak ergens in een loods (bewaking? ook daar zijn ze soms nogal corrupt) of distributiecentrum, gewoon voor 1 schijf. Kans is nu nog wel iets kleiner, maar als ze eenmaal naar de distriebutiecentrums gaan dan heb je altijd werknemers die 1 mee smokkelen.

Het is idd een beetje te gek voor woorden, maar je moet wel degelijk een plaat voor je kop hebben als je dat niet wil inzien.

Zo gaat dat nu eenmaal.

Bewerkt: door Klapsigaar
Geplaatst:
hier ook nog watpost-88999-1208277692_thumb.jpg

Fake.

De officiele artbox is al vermeld!

Zie Rockstargames.com ..

Ciao :cya:

Niet fake, ook niet het echte spel.

Het zijn namelijk de officieele reclame doosje van rockstar die winkels mochten gebruiken om te laten zien dat je daar kan pre-ordenen. De verpakking is niet de huidige, omdat het toen nog een verassing was.

Geplaatst:

Houd de Gamekings website even in de gaten.

Hun gaan waarschijnlijk filmpjes op internet zetten met ingame footage.

Geplaatst:
Houd de Gamekings website even in de gaten.

Hun gaan waarschijnlijk filmpjes op internet zetten met ingame footage.

en dat is ook fake.

dat is een item voor een prijsvraag

het is de bedoeling dat je naar die plek toegaat waar hun dat hebben opgenomen.

en er een foto of filmpje van maakt.

er komen zo een aantal filmpjes op gamekings te staan.

dit item is trouwens opgenomen in amsterdam.

typ dit in bij google earth

N 52.39541 E 4.86739

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...