Jump to content
Joriz

Win een crimineel goed pakket GTA IV goodies

GTAGames.nl afbeelding

Liberty City heeft al jarenlang een magische aantrekkingskracht op gangsters. En dat is maar goed ook, want de komst van elke misdadiger levert altijd een spannend, met actie gevuld avontuur op. Zo ook Grand Theft Auto IV, een waanzinnige game boordevol snelle wagens, louche misdaadbazen, veel knalwerk en natuurlijk een hoofdpersoon die tot alles bereid is om hogerop te geraken. Zowel op de Xbox 360 als op de PlayStation 3 zet Niko Bellic alles op alles om te overleven in de High Definition-straten van Liberty City. Auto's jatten, gewelddadige missies voltooien voor crimelords en natuurlijk de politie te slim af zijn. Niets is hem te gortig.

De standaard Xbox 360- en PlayStation 3-versie van Grand Theft Auto IV liggen ruim voor de release date (29 april) in het Consoleshop.nl-magazijn te wachten op nieuwe eigenaren. Wil jij op die roemruchte dag zeker zijn van jouw eigen exemplaar? Plaats dan vandaag nog een order op Consoleshop.nl en wees zeker van een pakketje op de dag van release. Een bestelling is zo gepiept. Klik op de paarse button, betaal veilig met iDEAL en wacht op het mailtje met het reserveringsnummer. Maak je geen zorgen om de verzendkosten. Die nemen wij nog altijd voor onze rekening. Bovendien maak je automatisch kans op een waanzinnig pakket vol GTA IV goodies. Dus waar wacht je nog op? Bestel jouw GTA IV-exemplaar vandaag nog!

Dit is een advertorial van consoleshop.nl

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

volgens mij zijn de verzendkosten niet gratis voor Belgen. ^_^

Belgen kunnen natuurlijk kopen via de Belgische website: http://www.consoleshop.be/

De prijzen zullen misschien wel iets anders zijn. Maar dat komt omdat je in Belgie 21% ipv 19% BTW betaald. Dus voor prijs/belasting verlagingen moet je maar bij de Belgische regering gaan klagen

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Geinige goodies. Maar het is volgens mij hetzelfde als die Joriz krijgt met z'n pakketjes (zoals het Swiggers shirt en die ene met het hondje). Ik zou het wel leuk vinden om het te krijgen maar ik vind het niet balen als ik het niet win.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Jammer, de special editions zijn nog niet beschikbaar :N

nee special editions moet je al lang besteld hebben, andrs heb je pech ze zijn niet meer te bestellen.

blij dat ik voor de kerst was met bestellen. :tu:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

wel een leuke actie maar als ze hier eerer mee waren gekomen dan hadden ze meer verkocht. Want veel mensen hebben nu al besteld. En ik ga hem niet kopen want ik heb geen ps3 of xbox 360

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Consoleshop werkt ook samen met psonly en nog een paar sites.

Kans dat je dit wint is wel heel errig klein en een hoop hebben al gepreordered?

Maar wel een leuke actie dit verder :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...