Jay; Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Een algemeen topic over de online versie van Counter-Strike Source. Post hier dus al je nieuwtjes, klachten en vragen over Counter-Strike Source. Uiteraard hebben we het niet alleen over de 'Deathmatch' maar ook over 'Day of Defeat'. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 I <3 CSS echt super cool is dat ik ben er dik verslaafd aan Reageren
moechy Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Ja dat merk ik op xfire . Ik speel het soms. Laatste tijd speel ik veel meer assassins creed op mijn pc'tje. Reageren
.Phobia Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 ik speel css. en het is echt verslavend ^^ maar alleen die domme noobs met hun AWP's steken me tegen -_- Reageren
DdJDean Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Ik heb het spel zelf niet, maar een vriend van me heeft het. Wij spelen meestal in de zombie-mode. Lekker knallen met oneindig veel munitie op die zombie's Reageren
-Paul Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Waar kan je het Kopen? Bewerkt: 7 mei 2008 door Ikkes Reageren
Jay; Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Waar kan je het Kopen? Je kan het bij diverse winkels kopen in Nederland, denk aan Free Record Shop waar ik hem destijds voor 30 euro (zal nu wel goedkoper zijn) heb gekocht. Maar ik denk dat je ook wel bij internet-bedrijven langs kan zoals Bol.com en bij marktplaats zullen ze er misschien ook wel zijn. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 CCS is toch gewoon Half-Life? Reageren
FerryN Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 CCS is toch gewoon Half-Life? Hij liep op de engine van Half Life ja, netzoals Garry's Mod, die draait daar bv. ook op. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 CCS is toch gewoon Half-Life? Hij liep op de engine van Half Life ja, netzoals Garry's Mod, die draait daar bv. ook op. Er lopen tegenwoordig zo veel spellen op de Source engine. Half-Life 2 + episodes, CSS, TF2, Portals, L4D, HLS, Gmod, Postal III (komt volgend jaar uit ), Zeno Clash en nog veel meer. Bijna nog meer uitgemolken dat de Unreal engine. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.