Jump to content

Counter-Strike Source

Recommended Posts

Geplaatst:

Een algemeen topic over de online versie van Counter-Strike Source. Post hier dus al je nieuwtjes, klachten en vragen over Counter-Strike Source.

Uiteraard hebben we het niet alleen over de 'Deathmatch' maar ook over 'Day of Defeat'.

Geplaatst:

Ja dat merk ik op xfire :puh:. Ik speel het soms. Laatste tijd speel ik veel meer assassins creed op mijn pc'tje.

Geplaatst:

Ik heb het spel zelf niet, maar een vriend van me heeft het. Wij spelen meestal in de zombie-mode. Lekker knallen met oneindig veel munitie op die zombie's

• 3 weken later...
Geplaatst:
Waar kan je het Kopen?

Je kan het bij diverse winkels kopen in Nederland, denk aan Free Record Shop waar ik hem destijds voor 30 euro (zal nu wel goedkoper zijn) heb gekocht. Maar ik denk dat je ook wel bij internet-bedrijven langs kan zoals Bol.com en bij marktplaats zullen ze er misschien ook wel zijn.

• 1 year later...
Geplaatst:
CCS is toch gewoon Half-Life? 0_0

Hij liep op de engine van Half Life ja, netzoals Garry's Mod, die draait daar bv. ook op.

Geplaatst:
CCS is toch gewoon Half-Life? 0_0

Hij liep op de engine van Half Life ja, netzoals Garry's Mod, die draait daar bv. ook op.

Er lopen tegenwoordig zo veel spellen op de Source engine. Half-Life 2 + episodes, CSS, TF2, Portals, L4D, HLS, Gmod, Postal III (komt volgend jaar uit :dans: ), Zeno Clash en nog veel meer. Bijna nog meer uitgemolken dat de Unreal engine.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...