$big$smoke$ Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Ik zit met het probleem bij een font te istalleren, telkens ik het font uitpak en in de map fonts zet komt er dit op m'n scherm te staan: Er staat in dat het ook niet kan worden vervangen, maar ik heb helemaal geen font dat zo noemt ofzo... En dit gebeurd ook als ik het probeer via Bestand --> Lettertype toevoegen. Weet iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt. Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Wou het eerst wel? Wat bedoel je, ik heb het font nog nooit geïnstalleerd. Reageren
Hackman Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Wou het font-installeeren eerst wel bedoel ik... Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2008 (bewerkt) Wou het font-installeeren eerst wel bedoel ik... Ik snap niet echt wat je daarmee bedoeld. Bewerkt: 15 april 2008 door $big$smoke$ Reageren
Hackman Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Heb je al eerder een font geïnstalleerd die het wel deden? Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Heb je al eerder een font geïnstalleerd die het wel deden? Nee, nog niet. Reageren
.Levi. Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Wou het font-installeeren eerst wel bedoel ik... Ik snap niet echt wat je daarmee bedoeld. Ik denk dat hackman bedoeld of het installeren van fonts daarvoor weleens is gelukt. Ik raad je sowieso aan om even de juiste stappen te volgen voor het toevoegen van Fonts. Dit kun je hier in de Adobe Photoshop - Guide bij hoofdstuk Fonts doen. Het kan zijn dat je een zelfde soort font hebt maar dan in een ander bestandsnaam? Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Wou het font-installeeren eerst wel bedoel ik... Ik snap niet echt wat je daarmee bedoeld. Ik denk dat hackman bedoeld of het installeren van fonts daarvoor weleens is gelukt. Ik raad je sowieso aan om even de juiste stappen te volgen voor het toevoegen van Fonts. Dit kun je hier in de Adobe Photoshop - Guide bij hoofdstuk Fonts doen. Het kan zijn dat je een zelfde soort font hebt maar dan in een ander bestandsnaam? Controleer voor de zekeheid nog even op naam en kijk of je misschien andere Pricedown font hebt. Ik had de tut daarnet al eens bekeken bij het zoeken, maar het probleem zit erbij als ik het font in de map plaats en dan komt de error. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Ik weet niet of het iets uitmaakt maar heb je, terwijl je dat font installeerd, Microsoft Word of Photoshop of een dergelijk programma waarin je iets kan typen aanstaan? Misschien kan je eens proberen om al je programma's af te sluiten, en daarna het font te installeren? Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Ik weet niet of het iets uitmaakt maar heb je, terwijl je dat font installeerd, Microsoft Word of Photoshop of een dergelijk programma waarin je iets kan typen aanstaan? Misschien kan je eens proberen om al je programma's af te sluiten, en daarna het font te installeren? Ja, ik had weldegelijk een programma openstaan waarin ik kan typen, maar ik heb het afgesloten en het gaat nog steeds niet. Daarnet heb ik eens m'n pc uitgezet en het ging nog niet... Maar weet er iemand wat ''Wacht tot Windows klaar is met het bestand en probeer het vervolgens opnieuw'' ? Misschien ligt het daaraan? Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Weet er niemand hoe ik m'n probleem op moet lossen? Reageren
Hackman Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Het is vreemd... En ook onverklaarbaar want alle andere mensen kunnen het wel... Reageren
Daan007 Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Het kan er ook aan liggen dat jij niet de administator bent. Dus ga op het adminacount en probeer het opnieuw Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 17 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Het kan er ook aan liggen dat jij niet de administator bent. Dus ga op het adminacount en probeer het opnieuw Het lag dus daaraan, bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.