sjaakminaak Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 wat stelt dat eigenlijk voor the booth tunnel? is dat van het ene naar het andere eiland??? Reageren
steintje Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 wat stelt dat eigenlijk voor the booth tunnel? is dat van het ene naar het andere eiland??? ja kijk maar op de plattegrond op de officiele site en dan kunnen ze dit topic gelijk sluiten. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Hmm... dat zou goed kunnen je kunt het niet echt zien. Mischien gewoon een tunnel naar een andere deel van het land inderdaad. Reageren
js007 Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 is het deel van een grote snelweg Reageren
Gijsso Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 De Booth Tunnel is een parodie op de Holland Tunnel of de Lincoln Tunnel. Die verbinden Manhattan (Algonquin in IV) met New Jersey (Alderney in IV) Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Booth was degene die president Lincoln neerschoot dus het gaat om de Lincoln tunnel( of had je het over één tunnel met andere namen? NY is mij vrij onbekend.). Reageren
GTA Haas Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 wat stelt dat eigenlijk voor the booth tunnel? is dat van het ene naar het andere eiland??? ja kijk maar op de plattegrond op de officiele site en dan kunnen ze dit topic gelijk sluiten. Hoezo topic sluiten en je moet er rekining mee houden dat hij maar 9jaar is en dit is eigenlijk geen onzinnige topic want vragen mag je altijd stellen Reageren
studio dewolf Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Ik denk dat die tunnel leidt naar andere eiland maar wordt afgesloten door terrorisme gevaar. Dus je moet het vrijgespeeld. Reageren
js007 Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 (bewerkt) Ik denk dat die tunnel leidt naar andere eiland maar wordt afgesloten door terrorisme gevaar. Dus je moet het vrijgespeeld. en als je langs de politie blokade rijd dan heb je 5 of 6 sterren of de tunnel word gesloten na dat je eeen missie hebt gedaan vb : een gebouw opgeblazen Bewerkt: 16 april 2008 door js007 Reageren
Gino99 Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Ik denk dat die tunnel leidt naar andere eiland maar wordt afgesloten door terrorisme gevaar. Dus je moet het vrijgespeeld. Dat lijkt me wel een goede optie.Ik denk ook dat er zoiets gaat gebeuren..Of werkzaamheden. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Ik denk dat die tunnel leidt naar andere eiland maar wordt afgesloten door terrorisme gevaar. Dus je moet het vrijgespeeld. Dat lijkt me wel een goede optie.Ik denk ook dat er zoiets gaat gebeuren..Of werkzaamheden. Of net als bij GTA VC door onweer Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 We interrupt this station for a news message... Reageren
studio dewolf Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 GTA Player10: Je bedoelt orkaan,hé? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 GTA Player10: Je bedoelt orkaan,hé? O ja sorry :$ Reageren
js007 Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 een orkaan en werkzaamheden zijn zo voorspelbaar liever de politie die masaal achter je aan zit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.