Jump to content

vliegtuigen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ze kunnen allemaal even hoog... In een vliegtuig kun je links-onder zien hoe hoog je zit...

Edit: Dat is ook zo bij: Jetpack, Heli's etc...

Bewerkt: door hackman
Geplaatst:

Dat licht eraan met welke snelheid je omhoog gaat. Zoals een Nevada kan minder hoog dan een Hydra. Omdat een hydra sneller omhoog gaat. Veel succes om omhoog te gaan :puh:

Geplaatst:
kunnen alle vliegtuigen even hoog of kunnen sommige hoger dan de ander?

Alle vliegtuigen komen even hoog, de een wat sneller dan de ander. Er is een mod voor om de hoogtes te verwijderen en zo hoog te gaan als je wilt. >>hier<< vind je de mod met wat handige informatie. ;)

Geplaatst:

ff toevoegen. Het geldt voor alle voertuigen (dus ook als je de cheat dat alle auto's vliegen invoerd).

Geplaatst:
Ze kunnen allemaal even hoog... In een vliegtuig kun je links-onder zien hoe hoog je zit...

Edit: Dat is ook zo bij: Jetpack, Heli's etc...

als ik met een jetpack omhoog ga dan kan ik niet zo hoog als een vliegtuig maar zo,n 100 meter

hoog.

Geplaatst:

Bij een Jetpack is dat je maar een maximum hoogte van de grond kunt hebben zodat je niet door het vliegverkeer heen gaat.

voorbeeld:

Als je in Grove Street staat (vrij laag) dan kom je maar zo'n 100 meter van de grond maar als je op Mount Chilliad staat dan kom je ook zo'n 100 meter hoog maar omdat die berg zo hoog is kom je een stuk hoger.

Er is 1 manier op het te proberen. Ga op de Pointy Building in SF (of een ander heel hoog gebouw) en doe dan Jetpack en stijg dan recht omhoog tot het maximum. Ga dan iets naar voren (of opzij) zodat de straat recht onder je ligt. Dan zak je volgens mij automatisch omdat de grond een stuk lager ligt.

Geplaatst:
Bij een Jetpack is dat je maar een maximum hoogte van de grond kunt hebben zodat je niet door het vliegverkeer heen gaat.

voorbeeld:

Als je in Grove Street staat (vrij laag) dan kom je maar zo'n 100 meter van de grond maar als je op Mount Chilliad staat dan kom je ook zo'n 100 meter hoog maar omdat die berg zo hoog is kom je een stuk hoger.

Er is 1 manier op het te proberen. Ga op de Pointy Building in SF (of een ander heel hoog gebouw) en doe dan Jetpack en stijg dan recht omhoog tot het maximum. Ga dan iets naar voren (of opzij) zodat de straat recht onder je ligt. Dan zak je volgens mij automatisch omdat de grond een stuk lager ligt.

oke bedankt nu weet ik het. :dans:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Voor de ps2 spelers onder ons; je kan ook die cheat invoeren waarbij de auto's gaan vliegen als je ze aanraakt en dan een hydra spawnen.

Vervolgens rijd je met een willekeurige auto tegen de hydra, stap je uit en ga je snel in de hydra zitten...

Als het goed is kan je nu zo hoog als je wilt en wel de hydra helemaal besturen ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...