Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind hem heel mooi, een 9/10

Alleen ik wordt een beetje gek van je avatar :-(

Edit: 200 POSTS!!!!!!!!!!

Bewerkt: door Kloep
Geplaatst:

Hierboven: Misschien kan je wat meer informatie geven wat hij beter moet doen etc.

Hallo Dizzee

Als ik je signature mag raten. Ik vind de render opzich erg mooi. Alleen de dingen daarom heen vind ik niet zo mooi. Ik vind hem namelijk een beetje kaal. Misschien kan je ook ergens je naam doen? Zoals ik al zei vind ik het een mooie render. Ook vind ik hem heel goede geplaatst, het lijkt net of hij even achter een muurtje vandaan kijkt :D .

Een 7½/10.

MVG,

Omar

Geplaatst:

ik vind hem erg mooi, maar ik vind hem ook kaal net als omar de render is mooi geknipt maar er zit weinig extra aan vind ik een dikke 8

Geplaatst:

Heerlijke kwaliteit signature Dizzee. Ik vind de scherpte van de signature erg goed staan wat gelijk wat meer detail geeft bij sommige plekken. De rechterkant van je signature vind ik het best gelukt, aan de linkerkant ziet het er al weer iets onrealistischer uit als je kijkt naar hetgeen waar hij achter schuilt. Het loopt daar niet echt vloeiend in elkaar en het heeft wat meer blur vergeleken de rechterkant, maar zo erg stoort het niet gelukkig. Daarbij wil ik ook even zeggen dat ik de kleur van de ogen en grote van je signature erg goed vind passen bij het geheel. Goed gedaan, ga zo door.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...