Kloep Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Ik hoop dat ik hier niet te veel topics open, maar ik wil graag weten wat jullie van mijn sigs vinden. Dit is uiteraard alleen in het begin. Tips en Rates plz Reageren
pie is delicous! Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 (bewerkt) hey kloep, ik vind hem op eerste gezicht leuk uitzien leuk gezicht een loggotje en nog wat rechts maar ik vind de dingen niet goed verdeeld en een beetje 'té veel geblend mischiien had je wel even moeten bruschen en dan wat blur of andere effecten erdoorheen doen een dikke 6 edit:leuke game uitgekozen(heb hem zelf ook XD) Bewerkt: 15 april 2008 door pie is delicous! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Ik vind het niet zo een mooie signature, maar bij beginners is dat natuurlijk altijd even experimenteren. De renders zijn deze keer wel ingeblend, maar iets te veel, zoals al eerder gezegt, zo worden de renders een beetje onduidelijk, en nogal slordig. Verder is het kleurgebruik niet perfect in deze signature. De achtergrond en de rechtse render is nogal grauw en zwart, de linkse render is dan weer wit/beige en blauw, en het middenste logo en tekst is dan weer rood. Deze kleuren vloeken dus met elkaar. Ook staat er nog een half stukje tekst op je rechtse render, als dit voorkomt, neem je beter een andere render. Probeer op de achtergrond in het vervolg wat brushes te gebruiken, en niet te dicht op elkaar. Brushes vallen te downloaden op Deviantart, maar je kan natuurlijk ook de standaard brushes in Photoshop gebruiken. Dan heb je de tekst. Zoals ik al eerder zei past rood niet echt bij de signature. Dit kon je dus best in een andere (minder opvallend) kleur doen. Ook een ander font zou niet mis zijn. Als je de standaard fonts van in Windows maar niets vind, kan je natuurlijk ook andere fonts downloaden. Een goede site is Dafont.com. Dan heb je nog als laatste de border. Wel, daar valt niet veel over te vertellen, want ik zie er geen. (Mocht er wel één zijn, wijs me daar dan op!) Maak dus even een border rond je signature, in een bijpassende kleur. Deze sig vind ik dus niet echt prachtig, maar voor een beginner valt het nog wel goed mee. Je krijgt 60%. Maar, je blijft verbeteren, en dat is positief! Ga zo door! Reageren
Kloep Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Hoe moet je die brushes en fonts dan installeren? Reageren
Hackman Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Op internet kun je die downloaden! Op DeviantArt kun je brushes downloaden! Op de site typ je links-boven: Photoshop Brushes... Dan kun je kiezen uit allemaal Brush-Packs... Als je er een hebt gedownload dan moet je naar Photoshop gaan en dan moet je de Brush-Pagina verversen, dan zullen je nieuwe brushes erbij staan... Reageren
Kloep Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Ik wist dat je zo kon downloaden op internet, maar waar moet je ze op je pc neerzetten? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Ik wist dat je zo kon downloaden op internet, maar waar moet je ze op je pc neerzetten? Dat kan je allemaal vinden in Adobe Photoshop - Guide, onder de koppen Brushes, en Fonts. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Dit vind ik ook niet de mooiste. Om te beginnen bij het achtergrond. Het is een beetje leeg en donker. Probeer het de volgende keer wat meer op te vullen( niet met renders! )en met lichte kleuren te werken. En denk eraan, niet té veel renders inbleden. De tekst vind ik ook niet er echt bij passen. Het is een beetje te 'sjiek'. Probeer een stoerdere stijl te doen. Blijven proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.