Jump to content

Mogenlijk leverings problemen GTA IV in Nederland


7nightwing7

Recommended Posts

Net even mijn connectie bij de mediamarkt gebeld. Was vandaag iemand van Take2 bij hun filiaal geweest om vervolgens te melden dat ze inderdaad met voorraad problemen kampen. Enige wat hij mij wist te vertellen was: "Zorg dat je dinsdag 29 april zo vroeg mogelijk hier bent.Dan ben je van een exemplaar verzekerd. We krijgen toch niet zoveel exemplaren als verwacht."

Zou het dan toch zo zijn ? :$

Dus ik ben al rond half 9 in de stad. Mediamarkt gaat bij ons ook om half 10 open. Wil toch liever het zekere voor het onzekere nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 7nightwing7

    4

  • Little Jacob

    3

  • NilsHolgersson

    3

  • Oldskool

    3

Top Posters In This Topic

Het is in ieder geval wat mij door een betrouwbare medewerker vd mediamarkt verteld werdt. Tis een ex-collega van me. Dus denk niet dat het bullshit zou zijn. Hij heeft mij toen ook uitstekend geholpen toen de ps3 voor het eerst hier in nederland verkrijgbaar was. Dus nogmaals, ik denk niet dat hij me onzin gaat vertellen. Hoe dan ook, we zullen het wel zien op 29 april. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook ongeveer half 8 uit bed. Ookal moet ik 2 uur voor de deuren van Intertoys staan. Ik wil dat spel !! :puh:

Same here ;)

Overigens:

Tekorten dreigen bij GTAIV release

Damn, hoop niet dat het echt gaat gebeuren hoor. :$

We hebben immers lang genoeg gewacht dacht ik zo.

Bewerkt: door 7nightwing7
Link to comment
Delen op andere websites

beetje overdreven vroeg opstaan enzo XD

ik ga gwn naar school en pak s'avonds wel de bus naar game mania als hij daar uit verkocht is ga ik naar mediamarkt en al ze hem daar niet meer hebben (wat niet vlug zal gebeuren, omdat bijna alle jongeren naar game mania gaan en mediamarkt hier niet echt zo bekend staat voor zen games) wacht ik gewoon een weekje ^_^_O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem in oktober al besteld bij Dynabyte, de special edition. Als ik hem niet krijg word ik echt gek.

Heeft trouwens iemand ervaring met de levertijden van de Dynabyte? Nog nooit wat gekocht eigenlijk :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...