7nightwing7 Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Net even mijn connectie bij de mediamarkt gebeld. Was vandaag iemand van Take2 bij hun filiaal geweest om vervolgens te melden dat ze inderdaad met voorraad problemen kampen. Enige wat hij mij wist te vertellen was: "Zorg dat je dinsdag 29 april zo vroeg mogelijk hier bent.Dan ben je van een exemplaar verzekerd. We krijgen toch niet zoveel exemplaren als verwacht." Zou het dan toch zo zijn ? :$ Dus ik ben al rond half 9 in de stad. Mediamarkt gaat bij ons ook om half 10 open. Wil toch liever het zekere voor het onzekere nemen. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Het zal allemaal wel... Reageren
FireFighter Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Het zal allemaal wel... Het ZOU kunnen (ik zeg niet dat het zo is!!) Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Het zal allemaal wel... Tja, de connectie is normaal heel betrouwbaar. Dus ik ben benieuwd. Ik sta er in ieder geval zo vroeg mogelijk. Reageren
Gijsso Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Het ligt er ook aan waar je koopt. Ik heb nog geen problemen gehoord. Reageren
maikel jonson Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 ik heb bij game mania [maasmechelen] nog niets gehoord zij zijden dat ze voldoende stock gingen krijgen volgende week maandag Reageren
pilot Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Bij Dixons hier in Rotterdam kan je nog steeds kopen hoor. De Special Edition en het Pre Order-pakket en gewoon het spel alleen. Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Het is in ieder geval wat mij door een betrouwbare medewerker vd mediamarkt verteld werdt. Tis een ex-collega van me. Dus denk niet dat het bullshit zou zijn. Hij heeft mij toen ook uitstekend geholpen toen de ps3 voor het eerst hier in nederland verkrijgbaar was. Dus nogmaals, ik denk niet dat hij me onzin gaat vertellen. Hoe dan ook, we zullen het wel zien op 29 april. Reageren
Digi-Djeff Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 14 mei gereserveerd in de Digifan ( Haarlem ) dus ik ben wel zeker van een exemplaar lijkt mij zo Reageren
Swiggers Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Ik ben ook ongeveer half 8 uit bed. Ookal moet ik 2 uur voor de deuren van Intertoys staan. Ik wil dat spel !! Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2008 (bewerkt) Ik ben ook ongeveer half 8 uit bed. Ookal moet ik 2 uur voor de deuren van Intertoys staan. Ik wil dat spel !! Same here Overigens: Tekorten dreigen bij GTAIV release Damn, hoop niet dat het echt gaat gebeuren hoor. :$ We hebben immers lang genoeg gewacht dacht ik zo. Bewerkt: 15 april 2008 door 7nightwing7 Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Iemand van Take Two was naar hun filiaal helemaal gekomen omdat te vertellen? Heeeeeel onwaarschijnlijk. Reageren
Jordy_Wvl Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 beetje overdreven vroeg opstaan enzo XD ik ga gwn naar school en pak s'avonds wel de bus naar game mania als hij daar uit verkocht is ga ik naar mediamarkt en al ze hem daar niet meer hebben (wat niet vlug zal gebeuren, omdat bijna alle jongeren naar game mania gaan en mediamarkt hier niet echt zo bekend staat voor zen games) wacht ik gewoon een weekje Reageren
IronBullet Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Ik haal m gwoon bij de intertoys bij ons in de buurt . Reageren
Oldskool Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Ik heb hem in oktober al besteld bij Dynabyte, de special edition. Als ik hem niet krijg word ik echt gek. Heeft trouwens iemand ervaring met de levertijden van de Dynabyte? Nog nooit wat gekocht eigenlijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.