Jump to content

Mogenlijk leverings problemen GTA IV in Nederland


7nightwing7

Recommended Posts

Ach ik weet niet,

ze hebben het er wel over maar het zal wel wat meevallen.

Een heleboel mensen lopen maar wat te paniekeren, terwijl er niks is om over te paniekeren.

Ik durf te wedden dat iedereen wel aan GTA IV kan komen op de release.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 7nightwing7

    4

  • Little Jacob

    3

  • NilsHolgersson

    3

  • Oldskool

    3

Top Posters In This Topic

Ik heb heb hem eind maart op bol.com besteld..

ik zou hem toch wel de 29ste thuis hebben liggen??

Ik op 30 maart.. inmiddels staat er bij GTA IV op hun site; "Let op: In verband met de grote populariteit van deze game, kunnen wij niet garanderen dat alle bestellingen na 24-03-2008 op dag van release in huis zijn!"

Kortom ik voel de bui al hangen. Dat wordt nog een extra weekje afzien met inferieure PS3-games.

Link to comment
Delen op andere websites

Op de site van Bol.com is er inmiddels een aanpassing gedaan aan de datum die Nils hierboven mij gegeven heeft en wel:

"Let op: In verband met de grote populariteit van deze game, kunnen wij niet garanderen dat alle bestellingen na 11-04-2008 op dag van release in huis zijn!".

Het lijkt er dus op dat ze meer exemplaren hebben gekregen, dit neemt echter niet weg dat er als nog een soort van tekort is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem in oktober al besteld bij Dynabyte, de special edition. Als ik hem niet krijg word ik echt gek.

Heeft trouwens iemand ervaring met de levertijden van de Dynabyte? Nog nooit wat gekocht eigenlijk :7

ja, niet om je bang te maken hoor :puh: maar ik heb slechte ervaringen met Dynabyte, ook goede, guildwars had ik gepreorderd en die hadden ze een dag voor de release maar toen ik men wii daar gereserveerd had en ze me verzekerd hadde ndat ik 8 december 1 zou hebben werdt het plotseling toch half maart.... dus ik ben naar een andere winkel gegaan

zoals je ziet, software goed, hardware slecht, maar dat ligt natuurlijk ook een beetje aan nintendo, want 4 consoles aan elke winkel geven bij de release is natuurlijk niet genoeg ... :S

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mei? 2007? :bonk:

Heb hem op 2 april besteld bij Free recodshop online en zal wachten voor de brievenbus tussen 9 en 10 in de ochtend.

TNT komt altijd tussen 09 en 10 bij mij dus dat is lekker snel spelen straks

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...