Jump to content

Mogenlijk leverings problemen GTA IV in Nederland

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik heb hem in oktober al besteld bij Dynabyte, de special edition. Als ik hem niet krijg word ik echt gek.

Heeft trouwens iemand ervaring met de levertijden van de Dynabyte? Nog nooit wat gekocht eigenlijk :7

Ik heb hem ook bij Dynabyte, de special edition besteld maar dan op 29 december 2007 in Almere,

met een pre-order paket. Dus ik maak me geen zorgen, want mensen met een pre-order gaan voor.

Gr Giozio

• Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 7nightwing7

4

• Little Jacob

3

• NilsHolgersson

3

• Oldskool

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

hier in groningen loopt het niet zo'n vaart, valt erg tegen hoeveel mensen hier zijn met een ps3. ik ga gewoon naar de lokale gameshop, weet niet hoe die heet. maar ik ga er alsnog vroeg heen, rond een uur of 9. ik heb dan lekker vakantie ^_^

Bewerkt: door danielb
Geplaatst:
Ik heb hem in oktober al besteld bij Dynabyte, de special edition. Als ik hem niet krijg word ik echt gek.

Heeft trouwens iemand ervaring met de levertijden van de Dynabyte? Nog nooit wat gekocht eigenlijk :7

altijd te laat! :cya:

Geplaatst:

PS3HOME bestellers :

Geachte heer/mevrouw,

GTA IV krijgt u op de dag van de release bij u binnen. Wij krijgen ze iets eerder zodat wij alles op tijd kunnen verzenden.

Met vriendelijke groet,

Robert Vegter

PS3home.nl

:dans::dans::dans: (januari bestelt)

Geplaatst:

Zeker weten? Misschien dat ik hem dan af ga zeggen.. maar ik heb al betaald, hoe gaat dat als je gepre-ordered hebt? Krijg je het dan gemakkelijk terug?

Geplaatst:

het maakt me eigenlijk niets uit dat er minder exemplaren komen , ik heb hem gister bij de intertoys ( de enige winkel waar ze niet op letten of je wel 18 bent :dans: ) gereserveerd, en ik was de eerste, hier in haarlemmermeer lijkt niet echt veel vraag naar GTA IV ^_^

Geplaatst:
het maakt me eigenlijk niets uit dat er minder exemplaren komen , ik heb hem gister bij de intertoys ( de enige winkel waar ze niet op letten of je wel 18 bent :dans: ) gereserveerd, en ik was de eerste, hier in haarlemmermeer lijkt niet echt veel vraag naar GTA IV ^_^

Ja dat kan inderdaad ik verwacht ook niet echt leveringsproblemen misschien dat de mediamarkt er last van heeft maar dat is dan ook niet voor niks een rot winkel, kan nooit goed zijn als Louis van gaal in de reclames voorkomt

Geplaatst:

ben ik even blij dat ik mijn GTA 4 voor 7 april besteld heb

want ze zeiden dat iedereen die hem voor 7 april besteld had

geen zorgen hoefden te maken dat ze hem de 29ste niet

binnen zouden krijgen ^_^ ^_^ ^_^ ^_^

Geplaatst:

whehe :sigaar:

Heb hem al lang bestelt, vorige jaar een keertje :klap:

Maar het is balen als ze problemen zullen hebben, en een week later vind ik best wel lang voor zo'n spel. Maarja het word ook een zeer goed spel en ook populair. Wat natuurlijk ook al door de naam GTA komt :bier:

Geplaatst:

hey, ik ga hem bij top 1 toys halen.

daar heb ik hem meestal een of twee dagen eerder.

maar nu heb ik een vraagje.

op welke dagen komt de vracht binnen bij top 1 toys of intertoys?

dit wil ik graag weten.

Geplaatst:
Op de site van Bol.com is er inmiddels een aanpassing gedaan aan de datum die Nils hierboven mij gegeven heeft en wel:

"Let op: In verband met de grote populariteit van deze game, kunnen wij niet garanderen dat alle bestellingen na 11-04-2008 op dag van release in huis zijn!".

Het lijkt er dus op dat ze meer exemplaren hebben gekregen, dit neemt echter niet weg dat er als nog een soort van tekort is.

:dans:

waarom ''drukken'' ze nu niet alvast meer excemplaren dan. als ze tog al weten dat ze tekort gaan komen..

Waarom staat jouw strafblad in je handtekening :schater: :schater:

Maar.. ze drukken aan de lopende band alleen dan komt het via het distributiecentrum per vrachtwagen naar een bestelwagen richting winkels door het land etc etc.. je kunt wel een game maken maar het op de juiste tijd op de juiste plaats krijgen is een logistieke rompslomp.

Geplaatst:

Zeker weten? Misschien dat ik hem dan af ga zeggen.. maar ik heb al betaald, hoe gaat dat als je gepre-ordered hebt? Krijg je het dan gemakkelijk terug?

Maak je niet druk volgens mij is Dynabyte niet zo slechte winkel.

Gr Giozio

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...