Vinewood Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 (bewerkt) ik was op ander forum en toen zag ik dit staan rockstar dood :blink: :blink: is dit een easter egg of juist niet wat denken jullie {gevonden door world master} Bewerkt: 8 februari 2005 door vinewood Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 ik was op ander forum en toen zag ik dit staanrockstar dood :blink: :blink: Er staat RIP opposition (tegenstanders) dus niet Rockstar RIP. Hij was nog niet bekend op het forum. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 gwn weer een heel klein grapje van R* Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 gwn weer een heel klein grapje van R* ik denk dat het nog net een easter egg is maar wel grappig zoals wesley al zij (ik ga straks ook zoon dingen zoeken mischien)want ik denk dat er nog wel meer van zijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 Goed gevonden maa r er zijn misschein 400 van dat soort borden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 Goed gevondenmaa r er zijn misschein 400 van dat soort borden Baseer je dat ergens op of moet je gewoon reageren? Als het het 2e is: laat dat dan in het vervolg. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 R* bedoelt hier mee dat ze sinds 1997 tot 2004 de andere bedrijven(de spellen maken) hebben afgemaakt met de GTA serie's Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 waarom staat er dan RIP tupac Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KingOfTheHill Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 ja weet ik gewoon dat rockstar opnieuw triomfeert met GTA en met de leuke links met Driver ("Tanner you suck") en True Crime (True Crime street celaners, get rid of old garbage) de vijanden de grond in boort -> de vijanden dood zijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 ja weet ik gewoon dat rockstar opnieuw triomfeert met GTA en met de leuke links met Driver ("Tanner you suck") en True Crime (True Crime street celaners, get rid of old garbage) de vijanden de grond in boort -> de vijanden dood zijn idd Ze hebben de concurent verslagen met de GTA serie's en daarom dit soort grappen in het spel. Het is te moeilijk om te concureren met R* als het om GTA gaat. kijk maar naar driver dat zou de groote concurent moeten zijn van GTA maar driver haalt het nog in geen miljoen jaar :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 En SA speelt zich toch niet af in 2004 ? Er staat immers 1994-2004 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 En SA speelt zich toch niet af in 2004 ?Er staat immers 1994-2004 Waarom bump je dit nou weer In 2004 kwam GTA San Andreas uit. GTA 1 in 1997. De concurrentie is in die tijd doodgegaan ... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 waarom staat er dan RIP tupac Eeehm.. sorry maar waar zie jij ergens Rip Tupac staan? :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 waarom staat er dan RIP tupac Eeehm.. sorry maar waar zie jij ergens Rip Tupac staan? :blink: Hij bedoelde eigenlijk:waarom staat er dan RIP, tupac Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 En SA speelt zich toch niet af in 2004 ?Er staat immers 1994-2004 ja dat is ook GTA:SA speelt zich af in 1998(ofzo) en dan staat er 1994-2004!->hoe weten de mensen in de stad dan dat die(de concurrenten dus) pas gaan "sterven" in 2004? Of kunnen ze de toekomst voorspellen? :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts