Jump to content

Mario

Unmountable Tijmen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ook mario maar eens onder handen genomen:

marionb4.jpg

Rate's en comment's?

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

Ik vind alle effecten wel mooi alleen de tekst is moeilijk te lezen... (ik let even niet op de border...)

Ik lees: Vamountade Tijmen

Geplaatst:

Verander the font het past gewoon niet bij je sig

ikzelf zou de formaat kleiner rond de 300 a 400 maken

De schaduw vind ik mooi gedaan maar ik zou je sig meer vullen met brush of c4d .

Je kan ook smudgen en dan voor je render plaatsen voor een beter effects.

En effe die border : een border moet je niet altijd doen hoor want soms past de stroke er gwn niet bij .

Moet zeggen het is wel mooi maar je moet nog veel leren volg wat tuts om moves te leren maar creer een eigen style .Thats it :D

Punten als je wilt is :

4/10

Geplaatst:

Ik vind dat je steeds verbetert!

Ik vind hem heel mooi, border is mooi.

De achtergrond is ook goed gelukt en je render is ook heel mooi.

8/10

Geplaatst:

Je wordt inderdaad beter, deze signature is echt veel beter dan je vorige signatures.

Om te beginnen is het nu niet zo druk als de andere keren, en komt die bliksemflits er niet in voor.

De render is wel mooi, en redelijk goed ingeblend, al kon het wel wat beter.

De reflectie achter Mario, is wel een goed idee, maar dan kon je beter die Outer Glow weg doen, en zo het iets minder opvallend maken.

De tekst is zoals vele keren bij jou niet echt zo goed, dat komt waarschijnlijk omdat je zo een lange naam hebt. Probeer in het vervolg dus gewoon UT te schrijven, of gewoon Tijmen of Unmountable. Verder is het font niet zo goed, kleur niet zo goed, en plaatsing niet zo goed. De plaatsing vind ik niet zo goed, omdat het een deel over de render loopt, en de tekst zo moeilijk leesbaar maakt.

Verder wel mooie kleurencombinaties, en het licht lijkt mooi mee te gaan.

Zoals ik al eerder zei is deze sig dus een pak beter dan je vorige creaties, en daarom krijg je van mij ook 72,5%! ;)

Keep up the good work!

Geplaatst:

Zoals eerder is opgemerkt, ga je inderdaad vooruit. Je leert steeds beter de verschillende effecten kennen en besteed meer aandacht aan de kwaliteit van de signature in zijn geheel. Eerder merkte ik dat je bang was om de signature een leeg gevoel te geven, je vulde het toen op met verschillende renders en fonts. Nu doe je dat niet meer en zorg je dat je de leegte goed brusht.

Helaas vind ik het links toch wat te leeg en had je daar misschien je tekst kunnen doen in plaats van hem gedeeltelijk over de render te laten lopen. Het effect van Mario, heel helemaal rechts is wederom een goede keuze geweest. Ook heb je een simpele, goede border die er redelijk goed bij past. Jammer genoeg is de font niet erg mooi en bovendien veel te lang. Ook de kleur is niet geweldig en zoals ik al zei is de plaatsing ook niet ideaal. Hannes merkte al op dat je in het vervolg beter een kortere naam kan kiezen zoals 'UT'. Ook 'Unmountable' of 'Tijmen' kan een goed idee zijn, zolang het in ieder geval maar wat korter is.

Verder ziet het er vooral leuk en sfeervol uit. Het is zeker een hele verbetering en ik kan je dan ook niets anders adviseren om de effecten uit te proberen en zo door te gaan. Veel succes verder!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...