Swiggers Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Hej, Ik heb gezien dat er PSP Navigatie's zijn. Die zijn in andere landen al uit, maar in Nederland ook ? Zoja, bij mij nog niet. Wanneer komt dit ? Kun je in Nederland al een navigatie kopen voor de PSP ? Of komt dit later pas ? Vraag 2 Ik wil graag Theme's downloaden voor op mijn PSP. Alleen het probleem is ik weet niet wat voor map ik moet aanmaken. Bij muziek, video's en foto's heb ik al dat waren de volgende maps: 'Music' 'Video' 'Photo' Maar hoe zit dit bij Themes ? Vraag 3 Ik zag laatst een topic dat gaat over 'Windows op je PSP'. Kan mij toevallig iemand uitleggen hoe dit moet ? En waar je dat kunt dowloaden, en wat voor map je dan aan moet maken ? Alvast bedankt voor het antwoorden. Swiggers Reageren
Jorair Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Niemand ?? Geduld, er antwoord heus wel iemand hoor . Maar dit is niet het juiste subforum om een vraag over de PSP te stellen. Waarschijnlijk zal je sneller succes hebben als je je vraag hier (Console subforum) stelt (Daar zitten namelijk alle PSP-freaks ) Reageren
DJRobin Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Vraag 1 : Nee nu is het alleen nog in Japan. Vraag 2 : Je moet de map 'Themes' aanmaken. Vraag 3 : Windows kun je hier downloaden Klik Je moet de map gewoon bij alle andere mappen plaatsen Music, photos en game. Dan ga je naar je internetbrowser in je PSP dan tik je in de adresbalk dit in : file:/pspWxp/index.htm Laadtijden zijn volgens mij beetje lang. Voor de mods dit willen sluiten, dit is niet illegaal dit is gewoon een offline pagina. Reageren
Swiggers Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Vraag 1 : Nee nu is het alleen nog in Japan.Vraag 2 : Je moet de map 'Themes' aanmaken. Vraag 3 : Windows kun je hier downloaden Klik Je moet de map gewoon bij alle andere mappen plaatsen Music, photos en game. Dan ga je naar je internetbrowser in je PSP dan tik je in de adresbalk dit in : file:/pspWxp/index.htm Laadtijden zijn volgens mij beetje lang. Voor de mods dit willen sluiten, dit is niet illegaal dit is gewoon een offline pagina. Bedankt voor je antwoord !!Dus als ik het goed begrijp moet ik ook een Windows map aanmaken ? Ik heb nu de volgende maps op mijn PSP MUSIC VIDEO PHOTO THEMES Als ik dus Windows XP wil downloaden op mijn PSP moet ik dan een speciale map aanmaken ? Want jij hebt het over de map 'GAME'... Reageren
DJRobin Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Nee, je hoeft alleen die map waar windwos inzit bij die andere mappen te plaatsen. Reageren
Swiggers Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Nee, je hoeft alleen die map waar windwos inzit bij die andere mappen te plaatsen. Moet ik dan nog alles uitpakken enzo ? Reageren
DJRobin Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Jep je moet nog alles uitpakken. Reageren
Swiggers Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Jep je moet nog alles uitpakken.En dan moet ik alle uitgepakte bestanden droppen in de Verwisselbare schijf van de PSP ? Reageren
Swiggers Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Jep dat is alles.Oké ik ben nu alles aan het uitpakken.Maar als ik alle bestandjes heb gedownload/er in heb gezet. Dan moet ik in de Adres Balk van het internet iets in tikken ? Reageren
DJRobin Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Ja in de adresbalk van je PSP hé. Reageren
Swiggers Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Ja in de adresbalk van je PSP hé.Nu heb ik alles uitgepakt nu krijg ik dit beeld: Moet ik dat bestandje wat omcirkeld staat ook Kopieëren naar Verwisselbare Schijf verplaatsen ? Of alleen die er links naast staat ? Reageren
Swiggers Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Als ik dat intyp in de Adres balk dan krijg ik het volgende: De communicatie met de server is mislukt. ER is een DNS-fout opgetreden. (80410418) Wat is dit ? Reageren
Swiggers Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2008 (bewerkt) Als ik dat intyp in de Adres balk dan krijg ik het volgende: De communicatie met de server is mislukt. ER is een DNS-fout opgetreden. (80410418) Wat is dit ? Excus voor het dubbel reageren.. Bewerkt: 16 april 2008 door swiggers Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.