Homer.S Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Hallo, Ik heb versie 1 van GTA SA. Maar hoe ik mijn mods ook installeer (handmatig of via SAMI) de oorspronkelijke auto blijft maar in het spel zitten. Zelfs nadat ik al mijn bestanden van gta en het Spel zelf van mijn computer heb gehaald blijft hij het niet doen. Waaraan kan dit liggen? Ik heb ook al verdchillende mods geprobeerd. Groeten Homer.S Reageren
Black Force Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Het enige wat ik kan zeggen, is dat je jou MODS toch niet goed installeerd. Ik weet niet wat er precies in de readme van de mod staat, maar misschien kun je deze een keer plaatsen, zodat we kunnen zien wat de bedoeling is en we je eventueel uitgebreider kunnen vertellen wat de bedoeling is. Op het moment is er te weinig informatie om je verder te kunnen helpen. Reageren
Homer.S Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Oké hier staat de read-me. Zou je misschien stap voor stap kunne uitleggen hoe ik hem moet installeren want waarschijnlijk zit daar inderdaad dan toch de fout. INSTALLATION... Models\gta3.IMG MODEL Replace: sandking.DFF TEXTURES Replace: sandking.TXD Carcols.DAT sandking, 1,1, 0,0, 6,6, 98,98 Carmod.DAT (TIP!! in alphabetic order add this line) sandking, nto_b_l, nto_b_s, nto_b_tw HandLing.CFG SANDKING 2000.0 4000.0 2.2 0.0 0.0 -0.6 80 0.75 0.85 0.5 5 170.0 18.0 10.0 4 P 8.0 0.50 1 27.0 0.8 0.08 0.0 0.28 -0.20 0.5 0.0 0.38 0.35 40000 40001018 2720006 0 1 22 VEHICLES.IDE 495, sandking, sandking, car, SANDKING, SANDKIN, null, normal, 10, 0, Reageren
Bradley H. Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Je hebt allereerst de IMG tool nodig voor SA. Als je dat hebt gedownload open je de gta.img die je in de models map vind, en druk je op F2 om te zoeken. In het zoekveld tik je "sandking.dff" in, als hij hem gevonden heeft verwijder je die, en zoek je de TXD. Als je ze verwijderd hebt dan import je de andere 2 bestanden en ben je klaar. Succ6... Reageren
Homer.S Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Ik heb het nu precies zo gedaan, maar helaas de sandking staat er nog steeds. Reageren
Homer.S Geplaatst: 17 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Vroeger kon ik trouwens wel modden (gewoon met SAMI) maar nadat ik gta van m'n computer heb afgehaald kan dat niet meer. Als ik via SAMI een mod heb geinstalleerd kan je daarna op "play gta san andreas" klikken, als ik dat doe gebeurt er niks. Betekent dit dat het aan SAMI ligt? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Vroeger kon ik trouwens wel modden (gewoon met SAMI) maar nadat ik gta van m'n computer heb afgehaald kan dat niet meer. Als ik via SAMI een mod heb geinstalleerd kan je daarna op "play gta san andreas" klikken, als ik dat doe gebeurt er niks. Betekent dit dat het aan SAMI ligt? SAMI Geeft heel veel problemen. Door SAMI doet mijn GTA Het nu ook niet meer. Dus ik raad je af de volgende keer SAMI niet meer te gebruiken . Gewoon met de IMG-Tool doen Reageren
Homer.S Geplaatst: 27 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Als ik via kladblok een zin moet verwijderen en de nieuwe moet plakken gaat het mis. Als ik namelijk dan kladblok wil opslaan staat er, Kan het bestand: C:/Rockstar Games/Gta San Andreas/data/handling.cfg niet maken. Controleer of het juiste pad en juiste bestandsnaam zijn ingevoerd. Waar kan dit aan liggen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.