GTAgangsta Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Hallo allemaal Was ff iets aan het doen op Word, maar nu moet ik ff die paginanummers toevoegen. Hoe moest dat ook al weer xD ?? Greetzz GTAgangta Reageren
Froodooo Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 We kunnen je ten eerste beter helpen met je probleem als je ons vertelt welke versie van Microsoft Office jij hebt. Dit omdat er toch wel wat verandering zit tussen bijvoorbeeld de 2003 en 2007 versie van Office. Ik heb nog even voor je gezocht, en dit gevonden: Paginanummers invoegen (Office 2007, kijk bij het oranje kopje 'Paginanummer invoegen'). Paginanummers invoegen (Office 2003, kijk bij 'Eenvoudige paginanummers toevoegen aan kop- of voetteksten'). Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2008 We kunnen je ten eerste beter helpen met je probleem als je ons vertelt welke versie van Microsoft Office jij hebt. Dit omdat er toch wel wat verandering zit tussen bijvoorbeeld de 2003 en 2007 versie van Office. Ik heb nog even voor je gezocht, en dit gevonden:Paginanummers invoegen (Office 2007, kijk bij het oranje kopje 'Paginanummer invoegen'). Paginanummers invoegen (Office 2003, kijk bij 'Eenvoudige paginanummers toevoegen aan kop- of voetteksten'). Ik heb nog versie 2000 Maar ik heb het nu wel gevonden, tnx Reageren
Jay; Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 (bewerkt) Microsoft Word 2000: Invoegen > Paginanummer. Edit: Overheen gelezen dat je het al hebt. Bewerkt: 15 april 2008 door Jay; Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.