Timovich Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Hey, Misschien viel jullie het ook al een beetje op maar ik was er wat minder! De hele computer is gecrasht en alles! Is ook vooral gekomen omdat ik een hele tijd de virusscanner (CD ervan) kwijt was! Maar nu ga ik formatteren en moet ik alles wat ik wil houden ff op een CD zetten! Alleen ik vergeet zoveel dus handig als jullie ff meedenken Wat moet ik allemaal bewaren? Alvast bedankt!
TubS Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 wat je wilt bewaren moet je bewaren, in principe kan alles weg hoor, mja als jij nog foto's hebt of documenten zou ik die eerst op cd bakken
Sasuke Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Nou als je een save document van je Signatures heb, kan je dat nog bewaren. Mischien nog een programma ( PhotoShop, Dreamwaver etc ). Liedjes mischien... Licht eraan wat je allemaal op je PC heb staan.
hey dude Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 verwijder da hele computer en dan begin ja met alles opnieuw als je niet weet wat je moet bewaren
Timovich Geplaatst: 8 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 verwijder da hele computer en dan begin ja met alles opnieuw als je niet weet wat je moet bewaren Mijn probleem is dus dat ik wil weten wat ik moet bewaren Tnx @TubS+Hayate Ik doe 'r maar een slot op voordat er nog meer van die rare reacites komen
Recommended Posts