Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hey, nieuwe sig gemaakt. maar ik wist niet hoe je dood in het engels schreef dus je moet niet op spelling letten ^_^ ^_^

Geplaatst:

Ik kan je alvast vertellen dat je het in ieder geval goed hebt geschreven. Zelf vind ik de sig beter dan je vorige maar niet helemaal top. Je hebt geprobeerd alles in een kwaad thema te zetten wat toch wel gelukt is. Helaas zie ik het zelf liever iets scherper maar dit ziet er ook wel leuk uit. De font die je hebt uitgekozen past er prima bij en je hebt het er prima in verwerkt. Wel had je het misschien iets kleiner kunnen doen maar dat laten we even in het midden.

Uiteraard heb je een border, hij had overigens iets dikker gemogen. De linker render vind ik niet zo mooi verwerkt. Hij past net niet goed genoepg bij de achtergrond terwijl je je best hebt gedaan om hem in te blenden.

Voor de rest een prima sig. Ik wens je dan ook verder nog veel succes!

Geplaatst:

Het is zeker een leuke signature. Ik kan wel zien dat je een beginner bent maar dat is niet erg. In tegenstelling tot Jay vind ik de Render er wel goed in verwerkt. Hij past goed bij de kleuren en het thema. Over het thema gesproken, ik vind het persoonlijk niet echt een leuk thema, een beetje luguber. Maar ieder zo zijn smaak. Ik hou meer van vrolijk :D

Verder vind ik de font er goed bij passen. Hij valt direct op en volgens mij is dat ook de bedoeling. Er valt niet veel over aan te merken maar je krijgt toch maar 66%. Dat komt het meeste door omdat de signature wel mooi is maar hij springt er niet echt uit en, zoals ik al zei, het onderwerp/thema spreekt me niet aan.

Ga zo door zou ik zeggen en als je de volgende keer een vrolijk Hippie signature maakt rate ik hem weer met een beter cijfer. Mits de signature goed genoeg is he :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...