-GoldWing- Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Hey, kan iemand me een link geven naar de nieuwste firmware voor de PSP. Want ik kan hem nergens vinden. Alvast bedankt. Reageren
Matiscus Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Ik veronderstel dat je dit nodig hebt. Link Dit is de nieuwste software voor de PSP. Veel plezier er mee. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Welke versie is deze update? Reageren
Jack-IV Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Dat is versie 3.95. Dit is overigens de directe downloadlink. Reageren
Swiggers Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Wat kun je allemaal met die Update versie ? Ik heb op mijn psp 'Systeemsoftware Versie 3.93' Is dit een slechtere ? Wat moet ik mij bij zo'n update versie voorstellen ? Gaat internet dan sneller ? Meer functie's ?? Reageren
Harrison Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ik heb Firmware 3.53 op mijn PlayStation Portable, ik heb geprobeerd om een nieuwe te downloaden van het Internet maar dat lukt niet Ik moet een account hebben op de PlayStation Portable-site, weet iemand een site waar ik een nieuwe Firmware kan downloaden waarvoor ik geen account nodig heb? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.