Jump to content

Kom je nog op het forum als GTA4 uit is?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik nog wel maar niet zoveel

Bewerkt: door Joriz
Onderwerp titel verbouwt to enigszins begrijpbare zin.
  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Little Jacob

2

• Gangsta

1

• Adren4Line

1

• aeroxthm

1

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Die forum zal heel druk. Veel mensen komen voor missies hulp vragen, enzo. De moderators moeten dubbel hard werken.

Geplaatst:
Die forum zal heel druk. Veel mensen komen voor missies hulp vragen, enzo. De moderators moeten dubbel hard werken.

er bestaan ook nog behulpzame leden he, het is maar dat je het weet ;)

Geplaatst:

in het begin is het non-stop gta 4 spelen.. na een tijdje kom ik wel weer op het forum, easter eggs zoeken enzo.. :)

Geplaatst:

Ik zit te twijfelen of ik ga proberen alle dingenzelf te zoeken of dat ik vanaf het begin een kaartje gebruik waar alle hidden packages op staan.

Of gewoon eerst alle missies doen en kloten, en daarna nog een keer spelen en voor 100% gaan.

Geplaatst:

er bestaan ook nog behulpzame leden he, het is maar dat je het weet ;)

Hij bedoelt waarschijnlijk: hoe drukker, hoe meer "overtredingen", hoe meer werk voor de crew. :puh:

Tsja.. Bij mij zal het gewoon een mooie combi worden tussen GTA IV spelen, op het forum zitten, WikiGTA bewerken en leren (eindexamenjaar). :clown:

Geplaatst:

Ik denk ook dat er veel mensen inclusief me zelf op het forum komen om te vragen wat mensen van het spel vinden. En hulp bij missies etc.

Geplaatst:

Ik ben al tijdje lid maar ik kwam niet zo veel op dit forum, nu zit ik er dagelijks dat zal denk ik ook nog zijn als IV uit is. :cya:

Geplaatst:

Weet niet of ik meer of minder kom.

Mischien even vaak nog alleen eerste dagen als ik het spel heb ff minder.

Erna ook mensen eventueel helpen met save games en lekker praten over hoe vet het spel is.

Geplaatst:

Na de release van GTAIV is het juist alleen nog maar leuker om op het forum te zoeken omdat iedereen die het speelt, nieuwe dingen ondekt die jij misschien nog niet gezien had en zo kom je veel te weten van elkaar.

Ook wikigta lijkt me leuk om te zien dat als een razend tempo zal worden geupload met de missies hidden packets, eastereggs en noem zo maar op! Dus ik ben zoiezo nog wel een tijdje online na de release !

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...