Jump to content

Kom je nog op het forum als GTA4 uit is?

Recommended Posts

• Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Little Jacob

2

• Gangsta

1

• Adren4Line

1

• aeroxthm

1

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ik zit natuurlijk nog wel op dit forum. Maar dan wel een stuk minder. Nu ga ik in mijn vrije tijd achter de computer of achter de Playstation 3 COD4 spelen. Maarjah, als IV uit komt dan word dit allemaal een stuk minder. Dan ga ik in mijn vrije tijd alleen maar achter de Playstation GTA IV te spelen :puh:

Swiggers :cya:

Geplaatst:

Ik mischien die week iets minder, heb vakantie en Gta IV dan. Maar het lijkt me leuk om easter eggs te zoeken :eten:

Geplaatst:
evenveel als nu , ik speel games niet meer dan 2-3 uurtjes per dag.

Ik normaal ook niet maar bij gta IV zit ik de 29ste zeker lang achter, en de dagen die daarop volgen ook _O_

Geplaatst:

IK zal in iedergeval blijven komen, niet meer als normaal omdat ik de missies gewoon helemaal zelf ga doen, en waarschijnlijk daar eerder mee klaar zal zijn dat dat het op de website bijgewerkt zal zijn, tenzij ze de guide over gaan schrijven maar dat geloof ik niet echt (correct me if i am wrong)

Geplaatst:

Natuurlijk ga ik ook GTA IV spelen. :cya:

Maar niet te intensief dat ik er dag en nacht

erachter zit. Ik wil het gewoon lekker combineren

met het forum, werk, andere leuke dingen. :engel:

Het forum ga ik vooral bezoeken, om geen hulp

bij de missies te vragen of zo.( dat wil ik deze keer

echter alleen doen, en voor de 100% gaan!)

Maar wat de andere leden van GTA IV vinden.

Met hun filmpjes/video's etc. 8) Altijd leuk

hoe de rest van de leden GTA IV ervaren. :*D

Dus dat komt helemaal goed! :klap:

Groetjes,

MGT. ^_^

Geplaatst:

Tuurlijk, ik probeer zoveel mogelijk op het forum te blijven. Als GTA IV uikomt kan er wel op spelen, maar dan heb je toch wel tijd voor GTAForum.. :7

Geplaatst: (bewerkt)
Die forum zal heel druk. Veel mensen komen voor missies hulp vragen, enzo. De moderators moeten dubbel hard werken.

er bestaan ook nog behulpzame leden he, het is maar dat je het weet ;)

Hij bedoelt waarschijnlijk: hoe drukker, hoe meer "overtredingen", hoe meer werk voor de crew. :puh:

Tsja.. Bij mij zal het gewoon een mooie combi worden tussen GTA IV spelen, op het forum zitten, WikiGTA bewerken en leren (eindexamenjaar). :clown:

kun je wikigta alsjeblieft wat vaker bewerken want er staat nog niet zoveel op, zoals de voertuigen er zijn

er veel meer gezien dan dat er op de site staat en van de 6 bekende radiostations staat er nog maar 4 op en

nog veel meer dingen, er zijn al winkels bekend en dat staat ook nog niet op de site. ik bedoelde dutchy verkeerd

gereageerd sorry.

Bewerkt: door steintje
Geplaatst:

Ja, ik heb helaas geen X360 of een PS3, dus moet ik wachten tot de PC-versie wordt aangekondigd.

Maar als ik geluk heb heb ik net genoeg geld als GTA IV uitkomt :dans: . alleen dan nog de vraag of er nog exemplaren zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...