Jump to content

Hitman level

Zapp

Recommended Posts

Ik heb met een machine geweer ,dat 3de of 4de in het rijtje staat als je deze code pakt: r1 r2 l1 r2 links onder rechts boven links onder onder links, 100% skill gehaald maar hoe kan ik nu met 2 wapens inplaats van 1 schieten?

Delen op andere websites

• 2 weken later...

het is geen forum om ruzie te maken, het gaat erom dat er een goed antwoord op het topic komt. Je mag natuurlijk van mening verschillen, maar dan hoef je er hier geen ruzie om te maken. En type alles in een beetje leesbaar Abn ik kan de helft niet lezen.

En zoals Mazzeltje zei: je kan bij de sawn off shotgun, de tec9 en de uzi en de handwapens, zoals de 9mm en de silent en de desert eagle met 2 in je hand.

En de overige geweren niet, omdat die te zwaar zijn en een te grote terugslag hebben. En dan kun je er voor geen meter mee richten.

Delen op andere websites

het is geen forum om ruzie te maken, het gaat erom dat er een goed antwoord op het topic komt. Je mag natuurlijk van mening verschillen, maar dan hoef je er hier geen ruzie om te maken. En type alles in een beetje leesbaar Abn ik kan de helft niet lezen.

En zoals Mazzeltje zei: je kan bij de sawn off shotgun, de tec9 en de uzi en de handwapens, zoals de 9mm en de silent en de desert eagle met 2 in je hand.

En de overige geweren niet, omdat die te zwaar zijn en een te grote terugslag hebben. En dan kun je er voor geen meter mee richten.

De dessert eagle kan je niet in 2 handen vast houden <_< heb je dan nog niet alle shootskills

en waarom moet je alles herhalen wat al eerder is getypt :angry:

Delen op andere websites

bedankt Og lock, dat is waar, en sorry ik wist niet dat dat bij de desert eagle niet kon, ik heb hem inderdaad nog niet op hitman level, en ik heb meer informatie gegeven dan dat er eerder gezegd was. En je bent zeker boos op wat ik gezegd heb in een ander topic of niet.

Bewerkt: door zerocooll
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...