Zapp Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 Ik heb met een machine geweer ,dat 3de of 4de in het rijtje staat als je deze code pakt: r1 r2 l1 r2 links onder rechts boven links onder onder links, 100% skill gehaald maar hoe kan ik nu met 2 wapens inplaats van 1 schieten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 Mischien is dat geen geschikte wapen voor 2 handen. Je kan niet alle geweren in 2 handen doen he... Alleen sommige uzi's en pistolen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zapp Geplaatst: 8 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 Bij welke wapens kan dat dan? En als je bij die wapens dan op 100% zit, krijg je dan automatisch 2 geweren of moet je op een bepaalde knop drukken ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 Bij de Showoff shotgun. En de Uzi's. En de handgeweren. De 2 geweren krijg je dan automatiisch en hoef je nergen op te halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Ik vin Machine guns fijn om 2 te hebben Als je Btw met een Jetpack reist, heb je maar 1 gun, omdat hij met de andere hand de stuurknuppel moet bedienen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 ik heb 2 uzi in mijn handen en swanoff gun 2 dat is leuk met twee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 (bewerkt) ja goed ik ook zene <_< Bewerkt: 9 februari 2005 door bjorn12 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 zeg het gewoon ma het is een topic kommentaar maker :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Dat is normaal met singel guns <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 het is geen forum om ruzie te maken, het gaat erom dat er een goed antwoord op het topic komt. Je mag natuurlijk van mening verschillen, maar dan hoef je er hier geen ruzie om te maken. En type alles in een beetje leesbaar Abn ik kan de helft niet lezen. En zoals Mazzeltje zei: je kan bij de sawn off shotgun, de tec9 en de uzi en de handwapens, zoals de 9mm en de silent en de desert eagle met 2 in je hand. En de overige geweren niet, omdat die te zwaar zijn en een te grote terugslag hebben. En dan kun je er voor geen meter mee richten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 het is geen forum om ruzie te maken, het gaat erom dat er een goed antwoord op het topic komt. Je mag natuurlijk van mening verschillen, maar dan hoef je er hier geen ruzie om te maken. En type alles in een beetje leesbaar Abn ik kan de helft niet lezen.En zoals Mazzeltje zei: je kan bij de sawn off shotgun, de tec9 en de uzi en de handwapens, zoals de 9mm en de silent en de desert eagle met 2 in je hand. En de overige geweren niet, omdat die te zwaar zijn en een te grote terugslag hebben. En dan kun je er voor geen meter mee richten. De dessert eagle kan je niet in 2 handen vast houden <_< heb je dan nog niet alle shootskills en waarom moet je alles herhalen wat al eerder is getypt :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 (bewerkt) Hij heeft ook dingen gezegd die nog niet in dit topic geplaatst was. En hij reageerde ook om die kleine ruzie tussen "hey dude" en "bjorn12" Bewerkt: 19 februari 2005 door og lock Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 (bewerkt) bedankt Og lock, dat is waar, en sorry ik wist niet dat dat bij de desert eagle niet kon, ik heb hem inderdaad nog niet op hitman level, en ik heb meer informatie gegeven dan dat er eerder gezegd was. En je bent zeker boos op wat ik gezegd heb in een ander topic of niet. Bewerkt: 19 februari 2005 door zerocooll Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 ik gebruik armax dan kan je alle wapens selecteren en dan is t ook hitman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 2 Sawn off shotguns zijn Echt Suuuuuperfijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.