aeroxthm Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 is er een hidden eiland in sa vertel
Jay; Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 (bewerkt) Ik weet niet precies wat je onder een 'Hidden Island' verstaat maar als je iets zoals Alcatraz bedoelt kan ik je vertellen dat deze er niet in zit. Op alle plekken die op de map zijn weergegeven kan je in principe gewoon komen. Als je het over de 'Hidden Interiors' hebt dan raad ik je aan even hier te kijken. Er staat een uitgebreide uitleg over wat dit precies inhoudt en hoe je er kan komen. Verder kan je ook nog even hier kijken voor de Easter Eggs. Ook hier staat een duidelijke beschrijving bij en misschien staat er toevallig iets tussen waar jij het over hebt. Anders zou ik het ook niet weten dus ik raad je aan even een kijkje te nemen. Veel succes! Bewerkt: 15 april 2008 door Jay;
Bossinkje Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 is er een hidden eiland in savertel Wat bedoel jij dan met een Hidden eiland?
GTA Haas Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 "Geheim Eiland" Dat is volgens mij al duidelijk,en ik ik kan er maar een opnoemen Liberty City!
Basssss Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 "Geheim Eiland" Dat is volgens mij al duidelijk,en ik ik kan er maar een opnoemen Liberty City! Maar de Liberty City in SA is niks meer dan een paar straten en een paar huizen, water vind je er niet. Geen eiland dus.
Unmountable Tijmen Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Het is wel een eiland. Alleen een eiland in de lucht
claud Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 is er een hidden eiland in savertel ik heb hem gevonden in een stukje water daar kan je alleen komen met een boot bij de pier van sf
Ghost_Rider Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 is er een hidden eiland in savertel ik heb hem gevonden in een stukje water daar kan je alleen komen met een boot bij de pier van sf Er bestaan géén geheime eilanden in SA. De enige stukken land zijn de drie steden, voor de rest is er niks meer te vinden.
Basssss Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 (bewerkt) is er een hidden eiland in savertel ik heb hem gevonden in een stukje water daar kan je alleen komen met een boot bij de pier van sf Er bestaan géén geheime eilanden in SA. De enige stukken land zijn de drie steden, voor de rest is er niks meer te vinden. Zijn 'hidden eiland' bestaat echt, dit eilandje ligt in de haven van SF. Het is maar een kleintje, er staan een paar struiken, op meer niet. Ik maak wel ff een kaartje. Edit: Kaartje: Hier kom je ook langs tijdens de missie 'Amphibious Assault' en als je Ryder moet achtervolgen in de missie 'Pier 69' zul je bij dit eilandje de boot pakken. Edit2: Een foto van WikiGTA van het eilandje zelf: Bewerkt: 18 april 2008 door Basssss
Kai-ShockWave Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 (bewerkt) Ik gebruik dat ding altijd als schans xD, maar ik vind jammer dat alleen bij die missie er mensen op staan Bewerkt: 18 april 2008 door Kai-ShockWave
Unmountable Tijmen Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Ik gebruik dat ding altijd als schans xD, maar ik vind jammer dat alleen bij die missie er mensen op staan Moet je bij die missie gaan stunten , zijn ze dood
SanAndreasGEK Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Er is nog een eilandtje in SA. Maar helaas alleen met Multiplayer (SAMP) . Je kunt erna toegaan als je dood bent geweest.
Unmountable Tijmen Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Waar is die dan? Kun je een map plaatsen?
SanAndreasGEK Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Helaas niet, ik ben de naam van de server kwijt. Zal later gaan zoeken...
Recommended Posts