Jump to content

hidden eiland?

Recommended Posts

Geplaatst:

Die eilanden hadden ze op de Mr. Green server. Maar doe je geen moeite met zoeken, die bestaat niet meer.

• 1 maand later...
Geplaatst:

er is nog een simeler verklaring.

je hebt het (misschien perongeluk) over gta III.

daar zijn ook drie eilanden maar men zegt dat gohst town(stad van intro) gebruikt zou zijn alst derde eiland en vandaar die vreemde ingestorte tunnel.

maar niet in gta sa.

maar het kan ook zijn dat de persoon je genept heeft en een mod gebruikt heeft voor een extra eiland.

tot zover mijn reactie, over en uit.

Geplaatst:

Ik weet misschien wat je bedoeld. Als je in het noorden van Las Venturas in je savehouse gaat (savehouse met verdieping), dan moet je de code waarmee je 10 meter kan springen activeren en dan over de voordeur springen.

(

)
Geplaatst:
Ik weet misschien wat je bedoeld. Als je in het noorden van Las Venturas in je savehouse gaat (savehouse met verdieping), dan moet je de code waarmee je 10 meter kan springen activeren en dan over de voordeur springen.

(

)
Dat is een gedeelte in het HIU met een deel exterior, gebruikt in de missie Burning Desire. Het huis waarin je Denise Robinson red uit het brandende huis, waarna ze je meisje is. Maar absoluut geen eiland. :7
Geplaatst:

Tot nu toe heeft de topicstarter alleen nog maar gevraagd of er een verborgen eiland in het spel zit. Er is dus helemaal geen sprake van een bevestiging. Er hoeft dus niet naar verklaringen gezocht te worden, want er is helemaal niets door de topicstarter bevestigd.

Aangezien het slechts een vraag was en het antwoord ondertussen wel duidelijk is, lijkt het mij niet nodig om dit topic langer open te houden.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...